וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב בדרך למשחק רב שערים?

מה יהיה ההימור המופרע שיביא לכם הרבה כסף, ומה יהיה ההימור הקל שיביא לכם כסף בטוח. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק המרכזי של חצי גמר גביע המדינה בכדורגל

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

שעה ומקום: 20:30, אצטדיון סמי עופר, חיפה

ראש בראש במפגשים האחרונים:

02/01/17: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:1 (ליגה)
11/09/16: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 2:2 (ליגה)
14/05/16: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:0 (ליגה)
11/04/16: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 2:3 (ליגה)
01/02/16: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2 (ליגה)

למי לשים לב: ברק יצחקי (מכבי תל אביב), איתי שכטר (בית"ר ירושלים)

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב (מימין) לצד קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מגיע רעב במיוחד. יצחקי מול קלאודמיר/ברני ארדוב

ניתוח מקומי: שתי הקבוצות מתייצבות למשחק במצב רוח קצת שפוף, כל אחת מסיבה אחרת: מכבי תל אביב אמנם היתה בכושר מצוין בשבועות האחרונים, אבל ההפסד להפועל באר שבע במשחק העונה בסוף השבוע עלול להיות תחילתו של כדור שלג. ההפסד 1:0 לאלופה לא רק נגס משמעותית בסיכויי הצהובים לזכות באליפות, אלא גם חשף את הדם הרע שבין ג'ורדי קרויף לליטו וידיגאל. החשש של הצהובים הוא שההתפתחויות הללו יתחילו לחלחל פנימה, אל השחקנים.

בית"ר ירושלים, לעומת זאת, לא במצב הרבה יותר טוב. האפקט חיובי עם בואו של המאמן שרון מימר פג, ומאז הקבוצה מהבירה רחוקה מלהרשים. היא מגיעה למשחק עם ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים, כשבמחזור האחרון הפסידה 2:3 למכבי חיפה במשחק רב אירועים.

ההימור המופרע: באופן מסורתי, המשחקים בין מכבי תל אביב לבית"ר מניבים לא מעט שערים. אמנם המפגש האחרון הסתיים ב-0:1 קטן לזכות בית"ר, אבל ממוצע הכיבושים במפגשים בין הקבוצות בשנים האחרונות גבוה למדי. לשתי הקבוצות יש כלים התקפיים רבים ולא מעט בעיות בהגנה, לכן הרשו לנו להמר על משחק רב שערים, עם יתרון קל לבית"ר שתמיד אוהבת לבוא כאנדרדוג. 2:4 מותח וקצבי לבית"ר, שכטר ממשיך את קצב הכיבושים הנהדר שלו עם שלושער מהסרטים, ומעולל למכבי תל אביב בדיוק את מה שניקיטה רוקאביציה עולל לה לפני שנה וחצי בבלומפילד.

ההימור הבטוח: נכון, מכבי תל אביב ובית"ר נחשבות לקבוצות התקפיות וסביר להניח שאף אחת מהן לא תסתגר, אבל כשמדובר במשחק נוקאאוט, בטח ובטח בשלב כה מתקדם בגביע, זה בדרך כלל מייגע ומורט עצבים. לכן אנחנו נוטים להאמין שהמשחק הזה יוכרע על שער אחד לפה או לפה, או שבתרחיש אחר נלך לדו קרב פנדלים. אם המשחק אכן יתפתח להיות דו-קרב גביע טיפוסי, למכבי תל אביב הפיזית והמנוסה יותר יש יתרון קל. 0:1 למכבי תל אביב, ברק יצחקי חוזר להרכב של וידיגאל וחוזר לכבוש, דווקא מול האקסית המיתולוגית.

השורה התחתונה: מכבי תל אביב לא מרבה להדיח את בית"ר ירושלים מהגביע, ויש לא מעט סיבות להאמין שזה לא יקרה גם הפעם. עם רוח הלחימה הבית"רית, קצת תעוזה והרבה אוהדים משולהבים ביציע, מאזן הכוחות משתנה ובכלל לא בטוח שמכבי תל אביב פייבוריטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully