וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני רומו פורש מפוטבול ועובר לשידורי הטלוויזיה

4.4.2017 / 16:11

הקוורטרבק של דאלאס, אותו הקבוצה תכננה לשחרר, החליט לסיים את הקריירה ויצטרף החל מעונת המשחקים הבאה לרשת CBS. רומו מחזיק בשיאי מועדון ביארדים וטאצ'דאונים

טוני רומו דאלאס קאובויס. Don Wright, AP
עובר לתא השידור. רומו/AP, Don Wright

טוני רומו, קוורטרבק דאלאס קאובויס, פורש מפוטבול ועובר לשידורי הטלוויזיה, כך דיווח היום (שלישי) אדם שפטר מ-ESPN.

רומו איבד את מקומו כקוורטרבק הפותח של הקאובויס בתחילת העונה שעברה, לאחר שנפצע במשחקי הפריסיזן וראה את הרוקי דאק פרסקוט תופס את התפקיד ולא מביט לאחור. בדאלאס התלבטו רבות מה לעשות בנוגע לרומו ובסופו של דבר, למרות שהקבוצה צפויה להודיע היום על שחרורו של השחקן, הוא החליט שהגיע זמנו לתלות את הקסדה והודיע על הצטרפותו לרשת CBS, שם יהיה חלק משידורי המשחקים החל מהעונה הבאה.

רומו, שיחגוג בהמשך החודש את יום הולדתו ה-37, הפך לקוורטרבק הפותח של הקאובויס ב-2007 ורשם מאזן 49:78 בעונה הסדירה לאורך הקריירה. בארבע הופעות בפלייאוף הוא מעולם לא הוביל את הקבוצה לגמר החטיבה. הוא מסיים את הקריירה עם 34,183 יארדים במסירה בעונה הסדירה ו-248 טאצ'דאונים, שניהם שיאי מועדון של הקאובויס. הוא גם מחזיק בשיאי המועדון במשחקים של 300 יארד ומעלה, משחקים עם יותר מטאצ'דאון אחד ומשחקים רצופים עם טאצ'דאון. ב-2012 הוא סיפק את שיא הקריירה שלו עם 4,903 יארדים וב-2013 מסר שיא מועדון של 506 יארד מול דנבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully