וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיק ניסים: "כולם שמים לב שהליגה פתוחה"

4.4.2017 / 11:53

הגארד בן ה-36 רשם שיא עונתי של 23 נקודות בניצחון על מכבי אשדוד שקירב את הפועל אילת לצמרת הגבוהה: "יש קבוצה טובה והקהל נהנה, תמיד לוקח זמן עד שאנחנו מחממים את המנועים"

one

הריצה המצוינת של הפועל אילת נמשכה גם אמש (שני) כשהקבוצה של עודד קטש הביסה בבית 69:90 את מכבי אשדוד/באר טוביה ונצמדה לבני הרצליה במקום השלישי בטבלה עם מאזן של 15 ניצחונות מול 10 הפסדים. לאילת היה זה ניצחון שלישי ברציפות, ובשני המחזורים הקרובים, שייערכו ביום ראשון ורביעי תפגוש הקבוצה את המוליכה מכבי תל אביב ביד אליהו, וסגניתה הפועל חולון בחוץ.

הקלע המוביל של אילת במשחק היה אפיק ניסים שהמטיר 23 נקודות כולל 5 מ-7 מחוץ לקשת, ב-21 דקות בלבד. ניסים קיבל יותר קרדיט מעודד קטש, לאחר שבשבוע שעבר היה האחראי הבולט לניצחון החוץ בגן נר על גלבוע/גליל עם 8 נקודות ברבע האחרון. "אני לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלי, אבל היה משחק טוב, אולי מבחינת נקודות נגד קבוצה שבאה במומנטום טוב", סיפר ניסים היום לוואלה! ספורט, "ברבע השלישי היה עדיין צמוד, זה קבוצה שניצחה כמה משחקים ברצף, ארבעה משחקים מחמשת האחרונים. גם אני וגם הקבוצה הצלחנו ליצור רבע אחרון טוב כדי לנצח, אני שמח שזה הלך לנו".

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. אדריאן הרבשטיין
מאבק האליפות פתוח. אפיק ניסים/אדריאן הרבשטיין

הגארד בן ה-36 סיפר על השינוי שעברה אילת, שניצחה תשעה מ-11 משחקיה האחרונים, "אני חושב שבכל השנים של אילת, וכל הקבוצות של עודד משתנות תוך כדי תנועה. רק אני ואלון ספיר נשארנו מהעונה שעברה, לוקח זמן להתחבר לשיטה של מאמן, זה תמיד לוקח לנו ככה. תמיד לוקח כאן זמן עד שאנחנו מניעים את המנועים ועושים חצי שני יותר טוב של העונה. בתחילת העונה כשאתה מביא שחקנים אתה אל יודע איך זה יתחבר. עכשיו זה התחבר, ואני כל הזמן שומע שלפני כמה חודשים לא ידעו אם תהיה קבוצה, ועכשיו יש קבוצה טובה והקהל נהנה".

כאמור בשבוע הבא יהיו לשחקנים הדרומיים שני מבחנים קשים מאוד, והתחושה הכללית היא שאילת בכושר הטוב בליגה ויכולה אפילו לחלום על אליפות. "כל שנה בתחילת העונה יש את ההרגשה שהנה השנה מכבי וירושלים יבנו קבוצות גדולות ולא יהיה סיכוי, וככל שמתקדמת העונה כולם שמים לב שהליגה פתוחה", סיפר ניסים, "לא זוכר תקופת זמן שבאה קבוצה במהלך העונה ומנצחת שלוש פעמים את מכבי, כמו שהרצליה עשו. הכל פתוח, גם עם הפיינל פור. קשה לנו לחשוב עד הסוף, מהניסיון שלנו מה שחשוב זה להגיע במומנטום טוב, יתרון ביתיות הוא חשוב, אבל לא הכי חשוב. המטרה היא להגיע לפיינל פור, איזה מקום יותר טוב? קשה לדעת. הרבה קבוצות הן טובות, חשוב מה המאצ'אפ עם היריבה. חיפה, ראשון, הפועל תל אביב או הפועל ירושלים זאת אותה רמה, תלוי את מי אתה פוגש באיזה נקודת זמן. מנסים להתרכז בלסיים כמה שיותר גבוה ולסיים במומנטום חיובי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully