וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מציעה לאליסון דוס סנטוס 300 אלף יורו לעונה

4.4.2017 / 11:20

עם בלם מכבי פתח תקוה מתנהלים מגעים מאז ינואר, ניסיונות לשכנע את רעייתו להישאר בישראל. במועדון מגבשים רשימה סופית לתפקיד המנהל הספורטיבי, הכוללת את מריו ברנקו, כשבמקביל גיא לוזון כבר החל בהכנות לעונה הבאה. בהונגריה טוענים: הקשר האחורי יוזף וינדקר מועמד

שחקן מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה מול שחקן מכבי פתח תקוה אליסון דוס סנטוס. אדריאן הרבשטיין
ישתפו פעולה בעונה הבאה? דוס סנטוס מול רוקאביציה/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה מציעה לאליסון דוס סנטוס 300 אלף יורו לעונה, בחוזה ארוך טווח. הבלם, עמו מתנהלים מגעים מאז חודש ינואר, קיבל הצעה רשמית מפתה, כמעט פי שניים מהחוזה אותו הציעה לו מכבי פתח תקוה - 180 אלף יורו, שנחשב לסכום גבוה מאוד מבחינת קבוצתו הנוכחית. מקורבים לעסקה טוענים כי הנושא תלוי בעיקר באשתו של השחקן, שכזכור הודיעה לאחרונה כי היא מעוניינת לעזוב את ישראל. הדבר הוביל לשיחה בין הלוזונים לדוס סנטוס, שאמר כי הוא מתלבט אם להמשיך בליגת העל וסיפר כי הוא מחזיק בהצעות מקפריסין, אוסטריה וגרמניה. כעת נראה כי המטרה המרכזית של מכבי חיפה תהיה לשכנע את אשתו של השחקן להישאר, כשייתכן כי גם המרכיב הכלכלי יהווה משקל.

אתמול פרסמנו כי מכבי חיפה הודיעה לטור כריסטיאן קרלסן כי היא החלה בחיפושים אחר מנהל ספורטיבי אחר. ההודעה מגיעה על רקע שיחות עם מספר מועמדים זרים. אחד מהם הוא הפורטוגלי של היידוק ספליט הקרואטית, מריו ברנקו. ראוי לציין כי הקבוצה תחתים מנהל ספורטיבי רק אם תמצא מועמד מתאים, ו"לא בכל מחיר", כפי שהגדירו זאת היטב במועדון. ברנקו (42), שעל פי מקורבים לעסקה נמצא בקשר עם פרקליט המועדון אודי שוכטוביץ', עבד באשטוריל הפורטוגלית, לפני שחתם בקיץ האחרון בהיידוק, המדורגת רביעית בליגה הקרואטית.

עוד בנושא:

המנהל ספורטיבי של היידוק ספליט מריו ברנקו מועמד למכבי חיפה
הקואצ'ינג עם רוקאביציה, הפנייה לבוזגלו: לוזון מכין תשתית לעונה הבאה

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
הוא כבר מתחיל לעבוד. לוזון/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה ציינו כי בדומה לבחירת רנה מולנסטיין, ייערכו פגישות עם מספר מועמדים ורק אז יוחלט מי מהם ישמש כמנהל הספורטיבי. בנוסף, יש לציין כי לוזון עצמו כבר החל בהכנות לעונה הבאה והגיש את רשימת המועמדים הישראלים שלו ומועמדים זרים לעמדת המגן הימני, ביניהם פלוריאן קליין משטוטגרט. לוזון רוצה מאוד את מאור בוזגלו, אבל במועדון הבינו כי הקשר דורש 700 אלף דולר לעונה. מכבי חיפה לא תחתים את קשר הפועל באר שבע בסכומים אלו, אבל תיערך פגישה בניסיון לברר האם אפשר למצוא פתרון לעניין הכלכלי.

היום תסתיים ההרשמה לבעלי המנויים, לקראת ההגרלה על זכות לכרטיס למשחק מול מכבי תל אביב (שבת, 21:00) בנתניה. בין הנרשמים יוגרלו כ-1,000 כרטיסים. הודעה על התוצאות תתקבל במייל בשעות אחר הצהריים, כשהאפשרות למימוש הזכיה תסתיים ביום שישי בצהריים. ומחירי הכרטיסים יהיו 105 שקלים למבוגר ו-55 שקלים לשאר הסקטורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הקשר האחורי יוזף וינדקר מבוקש בית"ר ירושלים ומכבי חיפה

* בהונגריה מדווחים כי הקשר האחורי יוזף וינדקר "מבוקש על ידי שתי קבוצות מישראל" - בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. וינדקר בן ה-24, שחקן אויפשט ובעבר שחקן הנבחרת הצעירה של הונגריה, מבוקש גם בגרמניה על ידי קבוצות מהליגה השנייה. סוכנו מאשר ש"זה נכון שיש מספר קבוצות שמעוניינות בו, אבל עכשיו הוא מרוכז רק בעונה הנוכחית ובהצלחתו באויפשט. אנחנו סבלניים, נטפל בזה כשיגיע הקיץ".

וינדקר בן ה-24 רשם העונה 24 הופעות בליגה ההונגרית, בהן כבש שלושה שערים והוסיף ארבעה בישולים. הוא צבר בעבר 12 הופעות בנבחרת הצעירה של הונגריה. הוא גדל בגיורי ואחרי שעלה לבוגרים הושאל כמה פעמים. בקיץ 2015 חתם לשלוש שנים באויפשט ובשנה האחרונה בחיסס את מעמדו כאחד מהקשרים האחוריים הכי טובים בליגה ההונגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully