וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לברון מזועזע: סוער בארה"ב בעקבות השיפוט בגמר המכללות

כוכב קליבלנד כעס על תצוגת השיפוט בין צפון קרוליינה לגונזאגה: "משוגע, אי אפשר לצפות בזה". הטאר הילס בעננים: "נדיר שאפשר למחוק את הסיוט הכי גדול", טראמפ יתעלם מהאלופה?

מאמן מכללת צפון קרוליינה רוי וויליאמס חוגג. AP
גם רוי וויליאמס מודה: "היה משחק מגעיל"/AP

גמר המכללות שנערך הלילה (בין שני לשלישי) ייזכר בין היתר גם בגלל השיפוט המפוקפק. צפון קרוליינה אמנם ניצחה 65:71 וכיפרה על ההפסד הדרמטי והכאוב לווילאנובה בשנה שעברה, אבל לא מעט תשומת לב במשחק הוקדש לשופטים, שהצליחו לגנוב את ההצגה. לא פחות מ-27 עבירות נשרקו במחצית השנייה, ובמהלך המשחק נרשמו 52 זריקות עונשין. גונזאגה היתה זו שקופחה כשהקו הקדמי שלה - שנחשב ליתרון היחסי מול גבוהי צפון קרוליינה - הושבת למשך חלקים רבים במשחק בשל בעיית עבירות, שחלקן שנויות במחלוקת.

המשחק נעצר פעמים רבות על ידי השופטים, וצופים רבים התייאשו באמצע ואחוזי הרייטינג ירדו משמעותית, עד הדקה האחרונה המותחת. מפגן השריקות של השופטים הרגיז אפילו את לברון ג'יימס, שצייץ במהלך המשחק: "אני לא יכול לראות את זה כבר. הלוואי שהיו נותנים לילדים האלה להכריע מי ינצח את המשחק". זמן קצר לאחר מכן התחרט ובציוץ נוסף כתב ש"אני לוקח את המילים שלי בחזרה, אראה את המשחק עד הסוף כדי לא לבגוד בילדים האלה, אבל זה משוגע לגמרי!".

מאמן הטאר הילס, רוי וויליאמס, הודה בסיום למרות הניצחון ש"זה היה משחק מכוער, משחק קשה מאוד לשיפוט. כשאני עומד על הקווים אני לא חושב על כמה איומה התצוגה של השופטים. אני באמת לא חושב על זה, אלא רק על זה שההתקפה שלנו פשוט מסריחה".

כאמור, גונזאגה היתה המקופחת העיקרית. 49 שניות לסיום השופטים פספסו דריכה ברורה על קו החוץ של קנדי מיקס מצפון קרוליינה, למרות שאחד מהם עמד בסמוך לאירוע. "אני לא מתכוון לדבר על השופטים. היה משחק פיזי, זה הכל", אמר כוכב גונזאגה פרמז'ק קארנובסקי, שסיים את קריירת המכללות עם 9 נקודות, כולל 1 מ-9 בלבד מהשדה.

רוי וויליאמס התייחס למוטיבציה המיוחדת של שחקני הטאר הילס להשכיח את ההפסד הכואב בגמר בעונה שעברה, ואמר ש"הם פשוט חיפשו גאולה. לפני המשחק כתבתי לכולם על הלוקרים את המילה הזו - גאולה. רצינו לבוא לשחק כמה שיותר חזק, אני חושב שהחבר'ה הוכיחו היום שהם קורצו מחומר מיוחד. לא כל אחד מקבל הזדמנות שנייה, נדיר שאפשר לתקן את הזיכרון הכי גרוע שלך בחיים. אבל עשינו את זה".

קנדי מיקס, צפון קרוליינה, מול סילאס מלסון, גונזאגה. AP
טעות מכרעת. מיקס מאחורי קו החוץ/AP

כעת נותרה דילמה אחת: האם צפון קרוליינה תגיע לביקור המסורתי בבית הלבן? מאמן הטאר הילס רוי וויליאמס ידוע כאיש דעתן וכמתנגד חריף לדונלד טראמפ, ולאחרונה אף צייץ נגדו מספר פעמים. בארצות הברית מדווחים שלאור דבריו, כלל לא בטוח שהאלופה תוזמן למשכן הנשיא. "להגיע לבית הלבן זה כנראה הדבר הכי נפלא שיכול להיות, אבל אני עדיין צריך לחשוב אם אנחנו רוצים לעשות את זה", אמר וויליאמס בסיום. "אני בכלל לא בטוח שנוזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully