וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור הירידה ביכולתו: מכבי תל אביב לא נלחמת על טל בן חיים

4.4.2017 / 9:05

הכושר הבינוני של החלוץ בחודשיים האחרונים גורם להרהור מחודש במעמדו, כשברקע קלאב ברוז' עדיין בעקבותיו. בנוסף, בקבוצה מתפלאים מדוע הוא ממשיך לשחק על אף הפציעה: "פתאום אין מחליפים?"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב יקיימו הבוקר (שלישי) מסיבת עיתונאים משותפת עם בית"ר ירושלים לקראת חצי גמר גביע המדינה ובשעות אחר הצהריים יערכו את האימון המסכם לקראת המשחק החשוב כל כך אחרי ההפסד להפועל באר שבע במשחק העונה.

באימון הערב יבחן המאמן ליטו וידיגאל את כשירותו של טל בן החלוץ חיים אשר לא התאמן אתמול בשל פציעה שממשיכה להציק לו ברצועות הקרסול. במכבי תל אביב מספרים כי השחקן סובל מהקרסול כבר זמן ממושך וכי הדבר ניכר גם במשחקה של נבחרת ישראל מול ספרד, אז הוחלף בן חיים במהלך המחצית השנייה. גורמים במכבי תל אביב הביעו הבוקר פליאה על כך שבקבוצה ממשיכים להתעקש לתת לבן חיים לשחק, גם אם הוא לא כשיר לגמרי. "יש כאן סגל מספיק טוב ומי שפצוע, לא צריך לשחק", אמר הבוקר אחד השחקנים. "אם טל בן חיים או כל שחקן אחר לא מרגיש מאה אחוז, יש מחליפים על הספסל וביציע. הרי כולכם מדברים על התקציב של מכבי תל אביב, אז פתאום אין שחקנים שיכולים לעלות כמחליפים?".

עוד בנושא:

גולדהאר לרון חולדאי: "בעיר תל אביב לא מעריכים מספיק את תרומתנו"
איבדו את הפאסון: דוד רוזנטל על מכבי תל אביב נטולת הקלאסה

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים החלוץ מאוכזב. ברני ארדוב
ישלם את המחיר על היכולת הבינונית? בן חיים/ברני ארדוב

במכבי תל אביב עדיין לא החליטו אם להילחם על בן חיים שעושה את דרכו לקלאב ברוז' אחרי שזו עדיין רוצה לרכוש אותו בתום העונה תמורת 2.9 מיליון יורו. בחלון ההעברות כזכור סירבו במכבי תל אביב למכור אותו והיתה נחישות במועדון להציע לו חוזה חדש, אבל היכולת החלשה של בן חיים בחודשיים האחרונים, גרמה לראשי הקבוצה להרהר מחדש בצורך להשאיר את השחקן שלא ידע העונה לקחת את מכבי תל אביב על גבו אחרי עידן ערן זהבי. "יש הרבה מחשבות לקראת העונה הבאה", אמר גורם במכבי תל אביב. "אם נסיים את העונה הזו ללא תואר, צריך יהיה לחשוב על ריענון גדול מאוד של סגל השחקנים ובתוך זה גם פרידה מבן חיים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully