וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: גדי קינדה זעם כשהוחלף, בן שמעון: "לא אעשה לו משפט שדה"

4.4.2017 / 8:14

הקשר בעט בבקבוק מים וצעק אחרי שיצא ב-0:0 מול אשקלון, המאמן מנסה להרגיע את הרוחות, לא מתחרט על הפנדל המוחמץ של אינברום ומחפש מוטיבציה: "לא אלך לים לפני שהליגה נגמרת"

שחקן הפועל אשקלון מירקו אורמוש מול שחקן מ.ס. אשדוד גדי קינדה. לירון מולדובן
לא רגוע באשדוד. קינדה אמש/לירון מולדובן

במ.ס. אשדוד יצאו ברגשות מעורבים אמש (שני) מאשקלון אחרי ה-0:0 מול הקבוצה שמאמן יובל נעים. "זו נקודה חשובה, אבל הייתי הרבה יותר שמח אם היינו עושים כאן ניצחון וגומרים את הסיפור", אמר המאמן רן בן שמעון. "גם אם הייתי עכשיו מוביל את הפלייאוף התחתון עם פער של 16 נקודות מהמקום שממנו יורדים ליגה לא הייתי הולך לים. אני יותר מדי מכבד ואוהב את הכדורגל כדי שאלך לים לפני שהליגה נגמרת", הוסיף בן שמעון.

בן שמעון ייקח את גדי קינדה לשיחה ואולי אף מעבר לכך אחרי שהקשר בעט בבקבוק מים כשהוחלף וצעד ליד הספסל. "אני לא אעשה משפט שדה לגדי קינדה. בשדה יש תותים", אמר המאמן מיד אחרי המשחק. בסביבתו של קינדה טענו כי הוא היה מתוסכל מכך שהקבוצה שוב לא ששיחקה טוב ושהוא הוחלף אחרי שהיה לו משחק סביר ביותר. בן שמעון לא הודיע לשחקנים לפני המשחק מי ייקח את הפנדל במידה שאשדוד תזכה באחד כזה. "אור אינברום הרגיש בטוח ולקח את הכדור ואני ממש לא כועס על זה שהוא החטיא. הוא יכול מצדי לבעוט עוד עשרה פנדלים", חיזק המאמן את החלוץ שבעט לא מספיק טוב.

הפועל אשקלון ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-0:0 מאכזב
נעים: "גם אם לא מקבלים 4-5 משכורות, משחק כזה צריך לנצח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully