וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה לא נגמר בשברון לב: צפון קרוליינה זכתה בטורניר המכללות

שנה אחרי ההפסד הדרמטי לווילאנובה, הטאר הילס כיפרו עם ניצחון 65:71 על גונזאגה בגמר וזכו באליפות המכללות בפעם השישית בהיסטוריה. השופטים גנבו את ההצגה עם כמה שריקות מפוקופקות

שחקני מכללת צפון קרוליינה חוגגים. AP
חגיגה בחסות השופטים. שחקני צפון קרוליינה/AP
שחקני מכללת צפון קרוליינה חוגגים. AP
עשו תיקון. שחקני צפון קרוליינה חוגגים/AP

צפון קרוליינה היא אלופת המכללות החדשה. שנה בדיוק אחרי שברון הלב וההפסד הדרמטי לווילאנובה בגמר ה-NCAA, הטאר הילס הצליחו להשלים את המשימה עם ניצחון 65:71 על גונזאגה, שנתן להם זכייה שישית בתואר (המספר השלישי הכי גבוה מבין כל המכללות בארה"ב).

הטאר הילס, כאמור, הגיעו עם חתיכת קוף על הגב. רק לפני שנה כריס ג'נקינס קבר שלשת ניצחון אדירה שהכריעה את הכף נגד צפון קרוליינה, באחד ממשחקי הגמר הדרמטיים שנראו בתולדות טורניר המכללות. הפעם, מול גונזאגה, שמעולם לא הגיעה למעמד הגמר וחלמה על סנסציה, זה עבד קצת יותר טוב, בעיקר בדקה האחרונה, בה הטאר הילס רצו 0:7 והבטיחו את הניצחון גם ללא דפיקות לב שנמשכו עד השנייה האחרונה.

זה קרה לא מעט בעזרת השופטים, שספגו ביקורת רבה על תפקודם הלילה. במהלך המחצית השנייה נשרקו לא פחות מ-27 עבירות לשתי הקבוצות, כששטף המשחק נהרס לחלוטין וכל שחקני הפנים של גונזאגה סובלים מבעיית פאולים. כדי להוסיף חטא על פשע, נרשמו כמה שריקות מפוקפקות לקראת הסיום שפעלו לרעת הבולדוגס, או במקרה אחד ספציפי, אי שריקה לדריכה ברורה של ג'סטין ג'קסון על קו החוץ בנקודה קריטית במשחק, כשנותרו 49 שניות לסיום.

ג'ואל ברי, שהיה אחד מהמצטיינים של הטאר הילס במשחק הידוע לשמצה מהעונה שעברה, שוב היה שם במאני-טיים וסיים עם 22 נקודות, שהפעם הספיקו לניצחון. ג'סטין ג'קסון, שאמור להיות בחירת לוטרי בדראפט הקרוב, הוסיף 16, כשאייזאה היקס מוסיף 13 ו-9 ריבאונדים. מנגד, המסע החלומי של הבולדוגס מסתיים במפח נפש. החבורה הצבעונית, שבראשה עמד המאמן הצבעוני לא פחות מארק פיו, הייתה קרובה במשך רוב שלבי המשחק ואפילו הובילה בחלקים גדולים ממנו, אבל הלחץ הכריע אותה לקראת הסיום. נייג'ל וויליאמס-גוס שוב היה מעל כולם עם 15 נקודות, אבל הגיבור הטרגי היה הסנטר עב הבשר פרזמק קארנובסקי, אחד מכוכבי המסע הנהדר של גונזאגה, שסיים את קריירת המכללות עם הופעה חלשה, שאמנם הסתיימה עם 9 נקודות, אבל באחוזים איומים (1 מ-9 מהשדה).

נייג'ל וויליאמס-גוס, מכללת גונזאגה, מאוכזב. AP
אולי הזדמנות חד פעמית. וויליאמס-גוס מאוכזב/AP
מאמן מכללת גונזאגה מארק פיו מנחם את נייג'ל וויליאמס-גוס אחרי הפסד בגמר המכללות. AP
נשבר הלב של נייג'ל וויליאמס-גוס וגונזאגה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully