וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: השחקנים מאיימים בשביתה בעקבות אי תשלום משכורות

4.4.2017 / 7:06

שחקני הקבוצה מאיימים לנקוט צעדים, המאמן יובל נעים מאוכזב מהיכולת ב-0:0 מול אשדוד: "גם אם לא מקבלים 4-5 משכורות, משחק כזה צריך לנצח. זאת יכולת לירידת ליגה"

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. לירון מולדובן
תסכול רב. נעים/לירון מולדובן

הפועל אשקלון אמנם נמצאת מרחק נקודה בלבד מחוף מבטחים, אך לאחר ה-0:0 הביתי אמש (שני) עם מ.ס. אשדוד, ובעיקר לאור היכולת הרעה, האופטימיות של יובל נעים הפכה לפסימיות והוא סיכם זאת בסיום כשאמר: "קבוצות שלי לא נראות ככה בפלייאוף, זאת יכולת לירידת ליגה". בקבוצה הודו כי משחק החוץ מול הפועל רעננה במחזור הבא עלול להיות משחק ההזדמנות האחרונה.

עם זאת, בקבוצה עסקו בעיקר בחובות לשחקנים, ויושב ראש ארגון השחקנים ניר אלון שלח היום להנהלת הקבוצה מכתב עם איום בשביתה. "הנדון: חובות לשיחקני הקבוצה על שכר חודשים פברואר ומרץ 2017", כתב אלון במכתבו, "ככל שלא ישולמו החובות לשחקנים עד מחר בבוקר, יפתחו השחקנים בצעדים ארגוניים".

המאמן יובל נעים נשאל האם אי תשלום המשכורות השפיע, ואמר: "זה לא תירוץ, גם אם לא מקבלים ארבעה או חמישה חודשים משכורת, משחק כזה צריך לנצח, אין תירוצים. אנחנו משחקים בחוץ טוב יותר מאשר בבית. הבסיס של קבוצה שרוצה להישאר בליגה זה נקודות במשחקי הבית, אנחנו מתקשים וזה מאוד מאכזב".

מי שיצא מההרכב הוא דויד מנגה, שהצטיין בניצחון המוחץ על הפועל חיפה. "מנגה הרגיש משהו בברך אבל ללא קשר הייתי צריך להוציא זר כדי להכניס את יובאנוביץ' כי היה חסר לי בלם", הסביר נעים. "הוא הרגיש לא מאה אחוז כשיר אז קיבלנו החלטה לשים אותו בחוץ".

טל מכלוף הוסיף: "אני חושב ששיחקנו טוב, במיוחד בחצי הראשון, והיינו שווים גול. אשדוד באו לשחק על תיקו, לדעתי הם כמעט לא צירפו שחקנים לחלק הקדמי, הם לא יצרו מצב מסוכן מלבד ההפנדל ואנחנו כן הגענו לארבעה או חמישה מצבים טובים. שחקנים פה מקיאים דם בכל משחק. לפעמים היכולת קצת פחות טובה, אבל מבחינת לחימה ולתת את הנשמה כולם נותנים את כל מה שיש להם. רצינו מאוד לקחת נקודות אבל כרגע אנחנו מסתכלים על חמשת המשחקים שנשארו ואיך להביא נקודות, אני מאוד מאמין שנישאר בליגה".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל אשקלון ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-0:0 מאכזב
יובל נעים: "בחלומות הכי גרועים שלי לא דמיינתי שנשחק בצורה הזו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully