וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט נושמת לרווחה: קווין דוראנט צפוי לחזור ביום שבת

חדשות טובות לסגנית האלופה: הכוכב הגדול מחלים מצוין מהפציעה בברכו וצפוי לקחת חלק במשחק מול ניו אורלינס. לפני מספר ימים אמר סטיב קר: "מקווה שנצליח לשתפו במספר משחקי עונה סדירה"

קווין דוראנט גולדן סטייט. AP
התגעגענו. דוראנט/AP

קווין דוראנט צפוי לשוב למגרשים כבר ביום שבת הקרוב, כך מדווח הערב (שני) מארק שטיין. כתב ESPN טוען שכוכב הווריירס מחלים מצוין מהפציעה בברכו, ובסוף השבוע, מול ניו אורלינס, הוא ככל הנראה ייקח חלק. "אני מקווה שנצליח לשתף אותו במספר משחקי עונה סדירה", אמר סטיב קר לפני מספר ימים. "נראה איך זה יילך, מה הצוות הרפואי יגיד. אני לא ממש מודאג מלשלב אותו כי הוא היה איתנו כל העונה. העניין המרכזי יהיה לעקוב אחרי מבחינה פיזית".

דוראנט (28) נפצע בהפסד לוושינגטון (112:108) ב-1 במרץ, ואחרי סדרת בדיקות שעבר, גולדן סטייט הודיעה שהוא ייעדר לארבעה שבועות לפחות, לאחריהם תתבצע הערכת מצב מחודשת. מאז שדוראנט חסר סגנית האלופה סבלה מעליות וירידות: ההתחלה היתה קשה ולוותה בכמה הפסדים מדאיגים, אולם מאז הווריירס חזרו למסלול ושוב נראים דומיננטיים ודורסניים.

דוראנט, יש לציין, ספג בתקופתו באוקלהומה סיטי פציעות דומות בשלבים מתקדמים של העונה וחזר יחסית במהירות לכושר טוב. מעניין יהיה לראות כיצד יחזור והאם יחזור להציג את היכולת המצוינת שהציג לפני הפציעה, עם ממוצעים של 25.3 נקודות 4.8 אסיסטים, 8.2 ריבאונדים ו-1.6 חסימות (שיא קריירה) למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully