וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער היסטורי לג'וזפה רוסי, אינטר נכנעה 2:1 מול סמפדוריה

החלוץ האיטלקי של התכולים חגג את משחקו ה-169 בליגה הספרדית עם 100 אחוזי הצלחה מהשדה (12, 36, 50) וסידר לבריסו ניצחון שלישי ברציפות. דמברוסיו כבש, שיק ופנדל של קוואליירלה הפכו

one

המחזור ה-29 בליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם 1:3 מרשים של סלטה ויגו מול לאס פלמאס. הקבוצה של אדוארדו בריסו זכתה בערב קסום מצד ג'וזפה רוסי, שחגג שלושער היסטורי וראשון בליגה הספרדית, במשחקו ה-169. האיטלקי קטע בצורת בת שש שנים, אז כבש לפחות פעמיים בלה ליגה. התכולים עברו את אלאבס ועלו למקום העשירי.

החגיגה של האיטלקי התחילה כבר אחרי 12 דקות, טעות של פדרו ביגס העניקה לחלוץ את הכדור מול קרוז ראול, משם הדרך לרשת הייתה קצרה עם בעיטה שטוחה וחדה. שוער האורחת סיפק לרוסי את השער השני, עם השמטה רעה ודחיקה קלה בדקה ה-36. לאס פלמאס לחצה בפתיחת החצי השני, אולם נענשה שוב בדקה ה-57 כשרוסי דהר לעבר השער ושוב מצא את הפינה של ראול, בדרך ל-100 אחוז הצלחה בניסיונות שלו מול האורחת הערב. ביגס ניצל יציאה מביכה של סרחיו אלברס כדי לצמק בדקה ה-80 ולתקן את הטעות מהשער הראשון. סלטה עם ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, וראשון בבית אחרי שתי אכזבות. הקבוצה מהאיים הקנריים שוב מתקשה לייצר יציבות.

שחקני סמפדוריה חוגגים. AP
ניצחון יקר. שחקני סמפדוריה/AP

באיטליה, אינטר נכנעה 2:1 מול סמפדוריה במשחק שנעל את המחזור ה-30. הנראזורי המשיכו לאבד גובה עם הפסד שני בחמשת המשחקים האחרונים כאשר מעמדו של סטפנו פיולי מתערער לקראת העונה הבאה. דנילו דמברוסיו הבטיח רבות עבור הנראזורי עם שער קל בדקה ה-33, אך הגנת אינטר דעכה במחצית השנייה. חמש דקות במחצית השנייה והאורחת חזרה. האקס, מתיאס סילבסטרה נגח לעבר פטריק שיק, שנותר בלתי מכוסה ומקרוב הכניע את סמיר הנדנוביץ'. מאורו איקרדי סיפק החמצה מזעזעת מול שער ריק, עד שפאביו קוואליירלה (85) דייק מהנקודה הלבנה, בזכות נגיעת יד של מרצ'לו ברוזוביץ' בדרך למהפך מופלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully