וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "אנחנו צריכים דם חדש וקיבלנו את זה עם אלסנדרו"

3.4.2017 / 23:20

מאמן הפועל ירושלים מצפה בקוצר רוח להשתמש ברכש הנוצץ שלו ומודה: "היינו זקוקים למשהו טוב יותר בליגה מהשחקנים הישראלים שלנו". בית הלחמי: "לא מסתכל על היריבה, גדולה או קטנה"

one

היום הסוער (שני) של הפועל ירושלים נפתח עם החתמתו של אלסנדרו ג'נטילה, ונמשך עם הפסד ביתי 86:80 לגלבוע/גליל, ה-12 שלה העונה בליגה. בעקבות ההפסד, הירושלמים נמצאים במקום השישי בלבד, ולהם רק שתי נקודות יותר מלראשון לציון שבמקום התשיעי.

עוד בנושא

ליגת העל: גליל/גלבוע הפתיעה עם 80:86 בחוץ על הפועל ירושלים

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"אין לנו ביטחון". פיאניג'אני/ברני ארדוב

"כמו שאנחנו יודעים ואמרנו כבר, יש לנו קבוצה שונה לאירופה ושונה לליגה", אמר בסיום סימונה פיאניג'אני, "אנחנו משחקים עם כלים אחרים. גלבוע/גליל ניצחה אותנו וניצחה גם את מכבי תל אביב, ידענו שיהיה משחק קשה. היינו זקוקים למשהו טוב יותר בליגה מהשחקנים הישראלים שלנו. אנחנו צריכים לתקוף את הליגה בצורה הטובה ביותר. התחלנו לא טוב במחצית הראשונה, במחצית השנייה שיחקנו בצורה הנכונה. המשחק הלך להכרעה על סל אחד לפה או לשם ולא קיבלנו החלטות נכונות בזמן הנכון. הם נתנו את הכדור לשחקן הנכון בכל פעם וקלעו נקודות קשות מול השומרים הכי טובים שלנו".

"אנחנו צריכים קצת דם חדש וקיבלנו את זה עם אלסנדרו", הודה, "אנחנו צריכים להתחיל להתאמן כמו שצריך. אמרתי לכם לפני המשחק, אנחנו צריכים להגיע לשיא במאי, לא עכשיו. יש לנו זמן, אנחנו צריכים לעבוד בצורה שונה כשיש משחק אחד בשבוע. אני חושב שיתרון הביתיות בפלייאוף הוא חשוב, אבל יותר חשוב להגיע בכושר הנכון כי אנחנו יכולים לנצח גם בחוץ. כרגע אין לנו ביטחון, לא בבית ולא בחוץ".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי. ברני ארדוב
השחקנים שלי מדהימים. בית הלחמי/ברני ארדוב

אריאל בית הלחמי: "שיחקנו את המשחק שלנו, היה משחק פיזי ואני לא מתעסק בדברים האלה. השחקנים שלי מדהימים, אין לי את המילים הנכונות כדי לתאר אותם. אנחנו נותנים את הכל, לפעמים עושים שטויות וזה קורה. לא מסתכל על היריבה, גדולה או קטנה, אני מעדיף שנשחק מול כל יריבה כמו ששיחקנו היום".

על ג'ייסון סיגרס, שהיה מצוין בדקות ההכרעה: "אני מאחל לכל הקולגות שלי שחקן בסגנון שלו, גם כאדם, כאישיות ושחקן של רגעי האמת. אני מאוד אוהב אותו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully