וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "בחלומות הכי גרועים שלי לא דמיינתי שנשחק בצורה הזו"

3.4.2017 / 22:28

אחרי שהפועל אשקלון ירדה למקום האחרון, המאמן רתח על היכולת: "כל שחקן שצריך להעביר מסירה, בועט לשער. קבוצה שלי לא יכולה להיראות ככה במשחק פלייאוף". בן שמעון: "לא היה יום טוב"

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. לירון מולדובן
רותח מזעם. נעים/לירון מולדובן

הפועל אשקלון ירדה הערב (שני) אל המקום האחרון בטבלת ליגת העל אחרי 0:0 מאכזב מול מ.ס. אשדוד. הקבוצה של יובל נעים אפשרה להפועל תל אביב לסיים את המחזור השני בפלייאוף התחתון מעל הקו האדום. לעומת זאת, רן בן שמעון פספס הזדמנות משמעותית להבטיח עוד עונה בליגת העל וניצחון היסטורי באצטדיון סלה.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל אשקלון ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-0:0 מאכזב

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
משחק מאכזב. בן שמעון/לירון מולדובן

רן בן שמעון אמר בסיום: "לא יודע באילו תחושות אני יוצא מהמשחק. התוצאה היא תוצאה טובה. לקחנו עוד נקודה בדרך להישארות. הייתי שמח מאוד לשים חותמת על הישארות עם ניצחון, הלחץ מוציא מהשחקנים דברים פחות איכותיים. אנחנו לפעמים לא מתרגמים את הלחץ נכון. זה היה לא טוב היום".

על הפנדל: "יש לי לפעמים שבועות שאני קובע מראש מי בועט את הפנדל. היום לא רשמתי מי יבעט, אני אוהב לתת לשחקנים להחליט. לפעמים מי שמרגיש חם, צריך לבעוט. אור יכול להחמיץ, זה בסדר, זה קורה. אני ממש לא מאוכזב מזה, אני מאוכזב מהרבה דברים אחרים, אבל לא מזה. אנחנו צריכים להגיע מוכנים לאתגרים הבאים. יש פה כל כך הרבה דברים שהם קריטיים. עוד נקודה זה נותן לך מקום טוב בטבלה, אבל לא מספיק. הירידה מלפני שתי עונות נמצאת קצת בראש של האנשים פה באשדוד, אבל יש לנו פה קבוצה שיודעת לשחק כדורגל. אנחנו צריכים למצוא את האמצע ולשחק כדורגל טוב. אסור היה לנו להפסיד פה בשום פנים ואופן. רצינו מאוד לנצח, אבל אסור להפסיד".

יובל נעים הכעוס סיפר: "כמו שנראינו היום, חבל על ההופעות שלנו בהמשך, לא נישאר בליגה. לא עשינו פעולה נורמלית אחת בחלק הקדמי. שיחקנו רע מאוד, גרוע מאוד, בחלומות הכי גרועים שלי לא חשבתי שניראה גרוע כמו שנראינו היום. זה מראה שאין שום קשר בין משחק אחד לזה שאחריו. זה לא תירוץ, אנחנו לא יכולים להיראות כך בבית, טוב שלא הפסדנו. לא ויתרתי, אבל כמו ששיחקנו היום, אנחנו לא יכולים להישאר בליגה. אם נשחק כך ונעשה את כל הטעויות האפשריות, לא נוכל להישאר. חבל מאוד, אני מאוכזב מאוד, זה משחק שיכול היה לקחת אותנו למקומות אחרים. אנחנו מזוכיסטים ורוצים לעשות את הכול קשה. קודם כל אני בא בטענות לעצמי. במקום לעשות פעולות פשוטות, הסתבכנו. אשדוד היא קבוצה טובה, אבל אנחנו צריכים לנצח אותה בבית. אני מאוכזב מאוד, חבל מאוד. קבוצות שלי במשחקים האלה בפלייאוף אסור לנו לשחק כך".

דלה איינוגבה, שוער אשקלון, אמר: "כשיובל מתעצבן הוא אומר דברים שהוא לא מתכוון אליהם. אני מאמין שאנחנו יכולים להישאר בליגה. כל משחק חשוב, כל משחק הוא כמו גמר. כולנו רצינו לנצח, אבל הדבר הכי חשוב הוא שלא הפסדנו. אנחנו צריכים להישאר חיוביים, לא נוותר ונמשיך להילחם עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully