וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: באוסה יפוטר, סמפאולי הביע רצון לאמן את נבחרת ארגנטינה

בהתאחדות מאסו בהיעדר המנהיגות של המאמן ("לא דיברו איתי מאז בוליביה, סמפאולי הוא לא הבעיה שלי") וכבר החלו במגעים עם הארגנטינאי מסביליה. ההודעה על סיום דרכו עשויה להתקבל הלילה

רויטרס

בארגנטינה עדיין מתקשים לעכל את מצבה המעורער של הנבחרת במוקדמות מונדיאל 2018, שיתקיים ברוסיה. סערת ליאונל מסי עדיין לא נרגעה, והערב (שני) מדווחים בתקשורת המקומית כי סיום דרכו של אלגרדו באוסה מתקרב. האלביסלסטה מדורגים במקום החמישי בבית הדרום אמריקאי והמאמן, שמתקשה לשקם את מאז שתפס את התפקיד של חרארדו מרטינו, צפוי לשלם את המחיר עוד הלילה.

חורחה סמפאולי מאמן נבחרת צ'ילה. GettyImages
בדרך לתפקיד הגדול בקריירה? סמפאולי/GettyImages

אמש אמר באוסה לאחד מכלי התקשורת המקומיים: "אם יראו לי את הדרך החוצה, אלחץ את הידיים של ראשי ההתאחדות ואעזוב בלי להוציא מילה. אני נחוש להמשיך ולעבוד עבור הנבחרת, זה לא תלוי בי. אינני מוכן לעסוק בשמועות, אף אחד לא שוחח איתי מאז ההפסד לבוליביה".

מי שסומן כמועמד המוביל לרשת את המאמן המכהן הוא חורחה סמפאולי, בעיקר בזכות ההצלחה הכבירה בנבחרת צ'ילה, עימה זכה בקופה אמריקה ב-2015 ונעצר ברבע גמר מונדיאל 2014. 'בודהה הקטן' חווה ירידה משמעותית בסביליה מאז הדיווחים אודות מועמדות אפשרית לאימון ברצלונה בעונה הבאה כאשר הוא כבר הביע רצון לקבל את התפקיד, על זה אמר באוסה: "חורחה הוא לא הבעיה שלי".

גורמים בכירים בהתאחדות אמרו הערב: "רוב האנשים בהתאחדות לא מסכימים עם המנהיגות של באוסה כמאמן הנבחרת. נצטרך להחליט לגביו, יש מחליפים ראויים במקרה הצורה כמו סמפאולי ודייגו סימאונה". האחרון לא מוכן לעזוב את אתלטיקו מדריד ורק בפגרת הנבחרות האחרונה ציין כי ישמח לאמן את הנבחרת רק בגיל מאוחר יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן נבחרת ארגנטינה אדגרדו באוסה. רויטרס
היעדר מנהיגות. באוסה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully