וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: שחקן נבחרת איטליה אלסנדרו ג'נטילה חתם

3.4.2017 / 17:31

החתמת ענק לסגנית האלופה: הפורוורד (24, 2.01 מ') ששיחק במילאנו בחמש השנים האחרונות ונחתך העונה מפנאתינייקוס סגר אצל סימונה פיאניג'אני, שאמר: "שחקן ברמה גבוהה מאוד, תוספת חשובה"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל ירושלים במחזור שעבר

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שני) על החתמת ענק. האדומים צירפו לסגל את כוכב נבחרת איטליה ושחקן מילאנו בחמש השנים וחצי האחרונות (ופנאתינייקוס לזמן קצר במהלך העונה) אלסנדרו ג'נטילה האיטלקי, בלי ספק אחד השמות הגדולים ביותר שהגיעו לכדורסל הישראלי בשנים האחרונות. ג'נטילה יהיה הזר השמיני של האדומים העונה, וישתף פעולה עם המאמן שהוא מכיר כל כך טוב מנבחרת איטליה, סימונה פיאניג'אני.

סימונה פיאניג'אני אמר לערוץ הספורט היום: "הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד ואנחנו מכירים טוב מאוד אחד את השני. זו הזדמנות גדולה שיש לנו כי השוק נסגר בעוד שבועיים. להחתים שחקן שיכול לכסות הרבה עמדות, זה משהו שאנחנו מדברים עליו הרבה. זו תוספת חשובה, אבל החזון שלנו הוא לא טווח קצר. עכשיו תגידו שירושלים בתחרות".

עוד בנושא:

מה לא עבד לג'נטילה במילאנו?

מי אתה, אלסנדרו ג'נטילה?

ג'נטילה (24, 2.01 מ') הוא סמול פורוורד איטלקי בן 24. הוא התחיל את הקריירה בבנטון טרביזו והוגדר ככישרון גדול מגיל צעיר מאוד. לאחר ששיחק בבנטון מ-2009 ועד 2011 עבר למילאנו, בה שיחק מ-2011 ועד העונה הנוכחית. במדי המילאנזים רשם את הפריצה הגדולה וב-2014/15 העמיד ממוצעים של 14.3 נקודות, 2.5 אסיסטים ו-3 ריבאונדים למשחק ב-20 משחקי יורוליג. בעונה שלאחר מכן רשם שישה משחקי יורוליג ובהם העמיד את ממוצעיו הטובים בקריירה - 20 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק.

אלא שהעונה נרשם פיצוץ בין ג'נטילה וראשי מילאנו, והכוכב הגדול דרש לעזוב. בלית ברירה הושאל לפנאתינייקוס אך התקשה להתאקלם גם באתונה, בדרך לממוצעים עגומים של 3.2 נקודות ו-2.2 ריבאונדים לערב. לפני כחודש, אחרי תשעה משחקים במדי פאו, שוחרר.

בקיץ 2014 נבחר האיטלקי במקום ה-53 של דראפט ה-NBA על ידי מינסוטה, אך הזכויות עליו הועברו עוד בערב הדראפט. ליוסטון. בקיץ החולף עלתה האפשרות שיצטרף לרוקטס, לאחר שדיבר עם המאמן מייק ד'אנטוני, אך הדבר לא קרה, ועשוי לצאת לפועל בקיץ הקרוב. "ד'אנטוני אמר שהוא רוצה לאמן אותי", אמר לפני מספר חודשים, "היה נראה כאילו אלך ליוסטון בקיץ, אבל אז אולי הם שינו את דעתם, אני לא יודע מדוע".

ג'נטילה הוא גם שחקן נבחרת איטליה ולהט בניצחון שלה מול נבחרת ישראל בשמינית גמר יורובאסקט 2015 (52:82 לאיטליה) כשקלע 27 נקודות ב-8 מ-12 מהשדה. בסך הכל, רשם בטורניר ההוא ממוצעים של 16.8 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק.

אלסנדרו ג'נטילה, מילאנו. GettyImages
בעונה הבאה ביוסטון? ג'נטילה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully