וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים הפתיעה עם 0:1 את באיירן, דורטמונד - המבורג 0:3

שער של אנדריי קרמאריץ' בדקה ה-21 סידר לקבוצה של נאגלסמן ניצחון ראשון אי פעם מול הבווארים במפגש ה-18 בין השתיים. קסטרו, קגאווה ואובמיאנג כבשו לדורטמונד. ורדר ברמן עם עוד ניצחון

ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן עם אריאן רובן, צ'אבי אלונסו. GettyImages
הפסד שני העונה. וידאל עם רובן/GettyImages

מחזור אמצע השבוע בבונדסליגה, ה-27 בסך הכול, נפתח הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים. באיירן מינכן ספגה הפסד ליגה שני העונה וראשון זה סיבוב שלם פחות משחק כשהפסידה 1:0 להופנהיים, שרשמה ניצחון ראשון מול הבווארים אי פעם. בורוסיה דורטמונד הביסה 0:3 את המבורג, ורדר ברמן השיגה ניצחון 0:3 מול שאלקה והיא עם 19 מ-21 הנקודות האחרונות, פ.צ. קלן ניצחה 0:1 את איינטרכט פרנקפורט של טאלב טואטחה במשחק בו נכחה קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל.

הופנהיים - באיירן מינכן 0:1

במפגש בין המאמן הוותיק ביותר בבונדסליגה לצעיר ביותר בליגה יצא דווקא הצעיר עם ידו על העליונה. הופנהיים השיגה ניצחון ליגה חמישי בשבעת המחזורים האחרונים והנחילה לבאיירן מינכן את הפסד הליגה השני שלה. זה הניצחון הראשון של הופנהיים מול באיירן במפגש ה-18 ביניהן אי פעם ולמעשה מאז שהקבוצה מזינסהיים עלתה לבונדסליגה ב-2009.

הבווארים אמנם שיחקו ללא מנואל נוייר, ג'רום בואטנג, פיליפ לאהם, טיאגו אלקנטרה ותומאס מולר ובטח כבר חשבו על המפגש מול דורטמונד בשבת וריאל מדריד ברביעי הבא, אבל כמובן לא קיוו או ציפו להפסיד. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-21. אנדריי קרמאריץ' בעט כדור לא רע מ-22 מטר, סוון אולרייך איחר לזנק וזה הלך פנימה.

אנגלה מרקל קנצלרית גרמניה עם נשיא פ.צ. קלן ורנר שפינר במשחק בין פ.צ. קלן לבין איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
הקנצלרית אנגלה מרקל הגיעה לצפות במשחק בין פ.צ. קלן לפרנקפורט/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - המבורג 0:3

שלושה ימים לפני המשחק מול באיירן מינכן ושישה ימים לפני המפגש הראשון מול מונאקו ברבע גמר ליגת האלופות, הצליחו הצהובים-שחורים להשיג ניצחון חשוב במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. המבורג נעצרה אחרי שהשיגה 17 מ-24 הנקודות האחרונות בליגה.

השער הראשון הגיע בדקה ה-13 כשכדור חופשי של גונסאלו קסטרו הלך פנימה וקבע 0:1. זה השער הראשון של הקשר הגרמני מכדור חופשי בבונדסליגה והוא בא דווקא בהופעה ה-333 שלו. השני הגיע בדקה ה-81. פייר אמריק אובמיאנג חטף כדור בהגנה, עבר את השומר שלו והעביר כדור רוחב לשינג'י קגאווה, שבעט פנימה בקלות. בדקה ה-92 אובמיאנג כבש בעצמו אחרי מסירת עומק יפה של קגאווה.

ורדר ברמן - שאלקה 0:3

פשוט מדהים מה שקורה לקבוצה של אלכסנדר נורי לאחרונה. ורדר ברמן השיגה 19 נקודות מ-21 האפשריות האחרונות כשהיא מנצחת בשישה ומסיימת אחד בתיקו. מקבוצה שנראית בדרך לליגת המשנה, הפכה ורדר ברמן למי שקוראת תיגר אולי על מקום בליגה האירופית. רק לשם השוואה, לפני שבעה מחזורים היו לברמן 16 נקודות, בעוד לפרנקפורט היו 35. עכשיו, לירוקים יש 35 ולנשרים 37. בלתי ייאמן. תאודור גברה סלאסי כבש את הראשון בדקה ה-24, מקס קרוזה הכפיל בפנדל בדקה ה-76 ומקסימיליאן אגשטיין השלים בדקה ה-80.

משחקים נוספים:
פ.צ. קלן - איינטרכט פרנקפורט 0:1
לקלן: מילוש יואיץ' (53), לפרנקפורט: טאלב טואטחה פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-62

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שינג'י קגאווה שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג. GettyImages
שחקני דורטמונד מרוצים מהחיים/GettyImages
טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט (ימין) מול לוקאס קלוטנר שחקן פ.צ. קלן. GettyImages
חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו בשבעת משחקי הליגה האחרונים לטואטחה וחבריו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully