וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מרסל הייסטר פצוע אך מתעקש לשחק, שרון מימר מזהיר

3.4.2017 / 14:00

מגן בית"ר עדיין לא כשיר אך נחוש לשחק בחצי הגמר מול מכבי תל אביב, המאמן מימר לשחקניו: "אסור לאבד שליטה כמו מול חיפה". ארגון "לה פמיליה" הודיע על שינוי מילות השיר "הנה היא עולה", ומחק את הפוסט

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מתלבט בין קלאודימיר פריירה לדוד קלטינס. מימר/יוסי ציפקיס

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר ערך היום (שני) לשחקניו אסיפה לקראת חצי גמר הגביע ביום רביעי מול מכבי תל אביב (20:30, ספורט5), שבמהלכה צפו השחקנים בקטעים מהמשחק נגד מכבי חיפה בשבת. המאמן העיר לשחקנים: "היו למכבי חיפה יותר מדי שטחים במתפרצות. אי אפשר לנצח משחקים כשחשופים ככה, יכולנו לספוג הרבה יותר משלושה שערים. לא כל כך הבנתי איך המשחק יצא משליטה ככה, אבל אסור שזה יחזור. משחקים מנצחים דרך משמעת טקטית, אין שום דרך אחרת".

מרסל הייסטר עדיין לא חש כשיר אך צפוי לפתוח. הייסטר אמר לשחקנים כי אם הייתה לו בחירה ייתכן והיה מעדיף לנוח עוד משחק, אך במצב שנוצר הוא מרגיש כי הוא מחויב למועדון ויעלה לשחק: "לא מחמיצים משחק כזה". בכל הקשור לניידות, חן דילמוני רשם את הניידות הגבוהה ביותר עם קרוב ל-11 ק"מ ב-77 הדקות ששיחק (בטרם הורחק), המרחק הגבוה ביותר ביחס לדקה.

המגעים עם דן איינבינדר הושהו עד לאחר חצי גמר הגביע. לאחר מכן תוגש הצעה לשחקן והצדדים ינסו לקדם את המו"מ. בשבועות האחרונים ההצעות לשחקן ולסוכנו אבי נמני עלו משמעותית ונראה כי בית"ר תתקשה להשאיר את השחקן. אגב, מימר מתלבט בין קלאודימיר פריירה לדוד קלטינס במשחק הקרוב, כאשר דן מורי יחזור להגנה לצד חסוס רואדה.

אוהדי בית"ר ירושלים עם שלט לה פמיליה. סוכנות ג'יני
"אנו קוראים לכל הקהל לכבד את ההחלטה, וביחד נבוא וניתן לקבוצה את כל הגב"/סוכנות ג'יני

"לה פמיליה", אחד מארגוני האוהדים הדומיננטיים של בית"ר ירושלים, הודיע היום (שני) כי מעתה ישנו את מילות השיר "הקבוצה הגזענית של המדינה" ל"הקבוצה הציונית של המדינה", אך לאחר מכן מחק את הפוסט מהפייסבוק.

כזכור, בשבוע שעבר איימה הנהלת בית"ר ירושלים כי שחקניה יירדו מהמגרש במקרה של שירים גזעניים, ואף פירטה והודיעה שהיא כוללת את השירים "שיישרף לכם הכפר" ו"הנה היא עולה, הקבוצה הגזענית של המדינה". כעת "לה פמיליה" הודיעה כי מילות השיר ישונו אחרי התייעצויות ודיונים על מנת להימנע ממתיחויות מיותרות, אך כאמור, כמה שעות לאחר מכן הפוסט נמחק מהעמוד.

"בימים האחרונים התנהלו שיחות בין גורמים בהנהלה לבין אנשים מתוך הארגון במטרה לפתור את סוגיית השיר 'הנה היא עולה'", נכתב בהודעה מטעם הארגון, "לאחר המון מחשבה והתייעצויות בינינו האוהדים הוחלט שלטובת הקבוצה, הצלחתה, וקירוב הקהל ביציע מילת השיר 'גזענית' תוחלף ב'ציונית'. אנו קוראים לכל הקהל לכבד את ההחלטה, וביחד נבוא וניתן לקבוצה את כל הגב והתמיכה במשחק החשוב ביום רביעי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully