וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל רמת גן: פדרו גלבאן צפוי לפתוח על חשבון אלמוג בוזגלו

הקשר הוותיק אמור לפתוח ב-11 בחצי גמר הגביע (שלישי, 20:30, ספורט 5). דודי תירם: "בתור קבוצה, אנחנו לדעתי טובים ומגובשים יותר". בן צעירי הושעה ולא ייכלל בסגל של הזהובים

חצי הגמרמחצית04/04/2017
בני יהודה תל-אביב
    0
      הפועל רמת גן
      צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

        בני יהודה מליגת העל והפועל רמת גן מהליגה הלאומית יעלו מחר (שלישי, 20:30, ספורט 5) לכר הדשא באצטדיון העירוני בנתניה למשחק חצי גמר גביע המדינה. בני יהודה הגיעה לגמר שש פעמים וזכתה פעמיים, האחרונה ב-1981. הפועל רמת גן העפילה לגמר פעמיים ובשתיהן גם הניפה את הגביע, בפעם האחרונה ב-2013. המנצחת תפגוש בגמר את המנצחת במשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים. נציגי הקבוצות התייצבו היום למסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק.

        אלדר פשכצקי, ליאור זדה, ניסן יחזקאל, איציק עזוז, גביע המדינה. יוסי ציפקיס
        כולם רוצים לשים יד על הגביע/יוסי ציפקיס

        חדשות

        בני יהודה:

        הזהובים הודיעו שאחרי האימון היום המגן בן צעירי דרש מהמאמן ניסן יחזקאל להכליל אותו בהרכב מחר או להשאיר אותו מחוץ לסגל. הקבוצה החליטה להשעות אותו. במועדון חולמים על הגעה לגמר הגביע ואולי אף זכייה בתואר משמעותי ראשון מאז האליפות ב-1989/90. עם זאת, ניסן יחזקאל יערוך רק מחר בבוקר את האימון הטקטי לקראת המשחק ועדיין לא תרגל את ההרכב שצפוי לפתוח. נראה שהמאמן מתלבט במספר עמדות ובין מספר שחקנים. אנטוניו מרשיץ' ככל הנראה יירד לספסל ובמקומו יעלה טיג'אן ג'ייטה שישתף פעולה עם רועי גורדנה במרכז השדה. שינוי נוסף שככל הנראה ייעשה הוא הכללתו של פדרו גלבאן בהרכב על חשבונו של אלמוג בוזגלו. התלבטות נוספת של המאמן היא בצד ההגנתי. עדיין לא ברור אם יחזקאל יפתח עם מאור קנדיל כמגן ימני ואיציק עזוז כבלם או שיעדיף להזיז את הקפטן לעמדת המגן ולהחזיר את מרקו יובאנוביץ' למרכז ההגנה לצידו של טל כחילה. אמיר עגייב ודולב חזיזה ימשיכו להיעדר בשל פציעות.

        הפועל רמת גן:

        במועדון לובשים חג לקראת המשחק. המאמן ליאור זדה עדיין מתלבט לגבי ההרכב. השוער אלדר פשכצקי יחזור לשער לאחר היעדרות במשחק הליגה האחרון ואילו חוליית ההגנה אמורה להישאר זהה לזו שפתחה מול מכבי הרצליה. שאר ההרכב כרגע לא ידוע וסיכויים גבוהים שהקשר הוותיק לירן כהן, שכבש מול הפועל חיפה ברבע הגמר, יפתח. דודי תירם, שכבש את שער הניצחון מול הרצליה והיה אחד המצטיינים לאורך העונה כולה, אמר לקראת המשחק: "ברמת חומר השחקנים, בני יהודה אולי קבוצה טובה יותר, אבל בתור קבוצה אנחנו לטעמי טובים ומגובשים יותר וזה הכוח שלנו. מעבר להיסטוריה של הפועל רמת גן בגביע, אנחנו מלוכדים מאוד ואני מאוד מאמין שנוכל לעשות את זה ולהעפיל לגמר".

        אלדר פשכצקי, ליאור זדה, הפועל רמת גן. יוסי ציפקיס
        מגיעים כאנדרדוג. זדה ופשכצקי/יוסי ציפקיס

        ציטוטים

        ניסן יחזקאל, מאמן בני יהודה: "אני זוכר את עצמי בזכייה האחרונה של בני יהודה ב-1981, בגיל 9, בשער 5 באצטדיון רמת גן. החלום שלי זה לסגור מעגל. אם נעלה לגמר, יצטרכו לקחת ממני את הגביע בכוח. אני לא אתן לו לברוח ממני. להפסד להפועל תל אביב ביום שבת אין קשר למשחק הזה".

        איציק עזוז, קפטן בני יהודה: "נשארו שני משחקים לגביע, אין סיבה שלא נחלום לקחת אותו. הייתי פעמיים בגמר ולצערי הפסדנו. ברור שאני חולם על ההנפה".

        מאמן הפועל רמת גן, ליאור זדה: "לא צריך לאפס את השחקנים לפני הגביע, לא צריך לדבר. אני מרגיש כבר חודש את ההתרחשות בקרב השחקנים והאוהדים. יש הרבה מוטיבציה. עלייה לגמר תהיה הטופ של הקריירה שלי. המועדון הזה מרגיש גביע. אם אני קונה זכייה בגביע ולא לעלות ליגה? אם לענות בכנות - כן".

        קפטן בני יהודה, אלדר פשכצקי: "זכייה בגביע? יש אמונה גדולה. זה קרה פעמיים, נקווה שזה יקרה עוד פעם".

        אנטוניו מרשיץ' שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
        צפוי לרדת לספסל. מרשיץ'/יוסי ציפקיס

        הרכבי הקבוצות

        שופט: איתן שמואלביץ'
        אצטדיון: נתניה
        קהל: 7630

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully