וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "שיחקנו זוועה, כמו כל העונה הבלתי נסבלת הזו"

3.4.2017 / 8:53

הבעלים של הפועל כפר סבא כתב פוסט זועם בפייסבוק אחרי ההפסד לרעננה: "העונה הזו סבל מתמשך, אני האשם במצב אליו הגענו. תקראו לי הזוי אבל אני מאמין שאפשר לשרוד בליגה למרות הכול"

מאמן הפועל כפר סבא אלי כהן. מגד גוזני
האכזבה נמשכת. אלי כהן/מגד גוזני

תחושות קשות מאוד בהפועל כפר סבא בעקבות ההפסד הביתי אמש (ראשון) להפועל רעננה וכעת גם האופטימיים שבין אנשי הקבוצה מתחילים להרים ידיים. בעלי הקבוצה סתיו שחם ניסה בכל זאת לשמור על תקווה וסמוך לחצות פירסם בחשבון הפייסבוק פנייה לאוהדי: "אוהדי הפועל כפר סבא היקרים, הכואבים והכועסים (ובצדק רב), שיחקנו היום זוועה, משחק קשה לצפייה ובתוצאה איומה ובלתי נסבלת. את האמת? כמו כל העונה המזוויעה והבלתי נסבלת הזאת. אין לאף אחד מאתנו רגע אחד של נחת העונה. סבל נוראי, סיוט מתמשך, אין הגדרה אחרת. גם אני רוצה כמו כל אחד מכם, שהעונה המסוייטת הזאת כבר תסתיים".

"כראש המערכת, אני האשם במצב אליו הגענו, אני זה שנושא בכל האחריות לעונה הזאת, על כל הטעויות שעשיתי וההחלטות הלא נכונות שקיבלתי העונה. אבל מכיוון שאני האשם, זאת זכותי להאמין שלמרות הכל, למרות שהכל נראה שחור ואפור, אנחנו רק נקודה אחת מחוף מבטחים. תקראו לי הזוי, תקראו לי איך שבא לכם, אני מאמין שאפשר, אני מאמין שאפשר עוד להציל ולשרוד בליגה הזאת ולסיים את העונה הזאת עם טעם טוב למרות הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully