וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראס מוגרבי: "אם נצליח להגיע לאירופה, זה כמו אליפות עבורנו"

3.4.2017 / 7:44

חגיגות בבני סכנין אחרי ה-0:1 על מכבי פתח תקוה, אקס מכבי חיפה הודה: "עושה לי טוב שאנחנו מעליהם". אבוקסיס יחליט האם להמשיך את ההשעיה של פאס, במועדון דורשים ממנו תשובות עוד השבוע

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
יישאר או לא יישאר? יוסי אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין חגגו את הניצחון על מכבי פתח תקוה (0:1) אמש (ראשון) ובמועדון מאמינים שניתן להשיג את הכרטיס לאירופה. "שיחקנו נגד קבוצה מצוינת ולמרות הרכב חסר הצלחנו לנצח. אם נצליח להגיע לאירופה זה כמו אליפות עבורנו", אמר פיראס מוגרבי. "עכשיו המאבק על אירופה נפתח. אנחנו שש נקודות ממקום שלישי, כולן ישחקו נגד כולן ויאללה בלגאן". לשאלה האם הוא שמח שקבוצתו הנוכחית עברה את קבוצתו לשעבר מכבי חיפה, אמר: "זה עושה לי טוב. לא העריכו אותי שם ואני שמח".

עוד בנושא:

שער בכורה לניר לקס, סכנין גברה 0:1 על מכבי פתח תקוה

שחקני בני סכנין ניר לקס פיראס מוגרבי. אדריאן הרבשטיין
סכנין חוגגת עם ניר לקס/אדריאן הרבשטיין

מלבד השמחה הגדולה, בקבוצה התעסקו רבות גם בפרשת אברהם פאס. המאמן יוסי אבוקסיס יחליט השבוע אם להמשיך את ההשעיה של הבלם ולהרחיב אותה גם לאימונים. בהנהלת המועדון יבהירו למאמן שעמדתם היא שהעונש שהוטל עליו מספיק, והוא צריך לחזור לסגל. אבוקסיס כועס מאוד על הפעולה של פאס, שהעביר ביקורת על הקרדיט המורחב לו זוכה ז'אורז'יניו. בשלב זה הבלם שומר על שתיקה ולא מגיב. בסביבתו אמרו שהוא שיחק פצוע תקופה ארוכה ופעל למען הקבוצה, וגם אם העביר ביקורת, היא הייתה עניינית.

במקביל, במועדון ממשיכים לעסוק בהמשך דרכו של אבוקסיס ודורשים ממנו תשובות בשבוע הקרוב. המנכל חאלד (דוכי) קאסום התראיין בשפה הערבית לאתר הרשמי ואמר: "אנחנו רוצים מאוד שיוסי יישאר. הוא מתאים לנו וסכנין מתאימה לו. ניפגש בימים הקרובים, אפשר להתגבר על חילוקי הדעות. אנחנו אמנם רוצים מאוד שהוא יישאר, אבל לא נמשוך את זה עד סוף העונה ואז ניתקע. לכל אחד יש מחליף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully