וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ נמשך: איסקו גיבור ריאל מדריד, ברצלונה מהללת את אלקאסר

זידאן משבח את איסקו אבל מודאג מהפציעה של וראן, לואיס אנריקה מהלל את אלקאסר אבל מודאג מהפציעה של ראפיניה. וגם: צפו ברגע המבריק של ניימאר, ובפאדיחה התורנית של יורם ארבל

one

הקרב בין ריאל מדריד לברצלונה נמשך. שתי הקבוצות עברו אתמול (ראשון) לא מעט רגעי לחץ, אך בסופו של דבר הצליחו לנצח בצורה משכנעת במסגרת המחזור ה-29 הליגה הספרדית. ריאל מדריד גברה 0:3 על אלאבס, אבל לא הרשימה לאורך דקות ארוכות, ובבית כשהיא ביתרון 0:1 ראתה את האורחים שולטים בשדה ומגיעים להזדמנויות, עד ששערים של איסקו ונאצ'ו חתמו בסיום התוצאה. גם ברצלונה הובכה, כשגרנאדה השוותה מולה ל-1:1, אך בסופו של דבר גם האלופה הצליחה לנצח 1:4 די משכנע.

עוד בנושא:

ללא מסי: ברצלונה הביסה 1:4 את גרנאדה
ריאל מדריד הביסה 0:3 את אלאבס, גול יפהפה לאיסקו

שחקני ברצלונה חוגגים עם פאקו אלקאסר. רויטרס
אין מסי? יש פאקו/רויטרס

ברצלונה נאלצה להסתדר בלי ליאו מסי (הרחקה) וג'רארד פיקה, אבל לואיס סוארס היה זה שלקח מנהיגות, עם שער יפהפה בהקפצה אלגנטית, ולאחר מכן אחרי שגרנאדה השוותה האורוגוואי סיפק בישול נהדר בעוד הקפצה. סוארס עומד כעת על 23 שערי ליגה העונה ו-10 בישולים - היחיד מחמש הליגות הבכירות עם דאבל דאבל. מאז שסוארס עבר לברצלונה (89 משחקים) המאזן המדהים שלו עומד על 79 שערים ו-40 בישולים. ליאו מסי הוא עדיין מלך שערי הליגה (25), אחריהם רונאלדו עם 19. הדבר היחיד שמעיב על השמחה של בארסה היה הפציעה של ראפיניה, שנראה כואב ומודאג כשהוא יורד מהמגרש. הקבוצה הודיעה שהוא סובל מפציעת מיניסקוס בברכו הימנית, ושהוא יעבור בדיקות נוספות בהמשך. "אלה בשורות מאכזבות עבורנו", אמר המאמן לואיס אנריקה.

אבל עם כל הכבוד לסוארס ולניימאר שכבש את שערו ה-100 במדי ברצלונה ("מקדיש אותו לחבריי לקבוצה"), בברצלונה בעיקר שמחו לראות את פאקו אלקאסר מככב, כשלראשונה בקריירה הוא גם כובש וגם מבשל באותו משחק. "מה שמביא לקבוצה תארים זה הסגל שלה", אמר לואיס אנריקה, "זה תלוי בנו, ואנחנו צריכים למצוא את האיזון כשיש פציעות והרחקות ושחקנים עייפים. אני מאוד גאה באלקאסר, אני משבח את הגישה שלו לאורך כל העונה כי הוא תמיד נמצא שם בשביל הקבוצה. הוא היה היום מצוין, הוא היה מעורב בשני שערים וכבש אחד, והוא איום תמידי על שער היריבה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

במקרה שפספסתם: צפו המבצע הווירטואוזי של ניימאר

ציון 100: המספרים של ניימאר בברצלונה

וגם: הפאדיחה של יורם ארבל

שחקני ריאל מדריד איסקו, נאצ'ו פרננדס. רויטרס
בכושר מצוין. איסקו/רויטרס

זינאדין זידאן הילל את היכולת של שחקניו לכבוש גם כשהם לא במיטבם. איסקו, שכבש בדקה ה-85 בסיומה של התקפה מצוינת והרגיע אחרי דקות ארוכות של לחץ, היה זה שקיבל את מיטב המחמאות מהמאמן. "השער השני לדוגמה, היה כשהיינו ברגעים קשים, אלו לא היו דקות טובות עבורנו ואיבדנו הרבה כדורים במרכז המגרש, אבל אז הכדור הגיע לכריסטיאנו, שמסר לאיסקו, והוא בעט וכבש. אנחנו יודעים שהוא יכול לעשות את זה בכל דקה. זה מה שיש לקבוצה הזאת".

כעת ריאל מתכוננת להמשך חודש אפריל סוער, עמוס וקשה, שכולל מפגשים מול אתלטיקו, ברצלונה ורבע גמר הצ'מפיונס מול באיירן מינכן. זידאן העניק מנוחה למספר שחקנים (ביניהם ראמוס ונבאס), והחמיא לאיסקו ששוב קיבל הזדמנות בהרכב, אחרי דיווחים שהוא מחוזר על ידי קבוצות אחרות: "כשאיסקו משחק, הוא שחקן מצוין, הוא מצליח מאוד. זה הכל. אנחנו 24 שחקנים בסגל, וכל אחד חשוב. לאיסקו הולך טוב, ומה שהוא רוצה זה לשחק פה. אני שמח עבורו, ולא רק בגלל השער, אלא גם בגלל שהוא עזר לאחרים, זז כל הזמן, היה לו משחק כולל".

זידאן גם עדכן בנוגע למצבו של רפאל וראן, שנפצע והוחלף בדקה ה-9. כזכור, הבלם הצרפתי נעדר לשישה שבועות בעקבות פגיעה באותו שריר הירך האחורי. "רפא חושב שזה לא חמור כמו בפעם הקודמת", אמר זידאן, "אבל הוא ייבדק ונראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully