וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "יהיה קשה להגיע לטופ 4, אקבל החלטה על עתידי בקרוב"

אחרי ה-2:2 מול סיטי ובצל מחאות האוהדים שנמשכה, מנג'ר התותחנים הודה: "צריך לבנות את הביטחון שלנו מחדש. לא יודע מה קורה מחוץ לאצטדיון". גווארדיולה: "אחרי השער הראשון שכחנו לשחק"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
זה לא נראה מבטיח. ונגר/GettyImages

חלום ליגת האלופות של ארסנל התרחק אמש (ראשון) עד מאוד, כשהתותחנים סיימו ב-2:2 עם מנצ'סטר סיטי וכעת הם רחוקים שבע נקודות מהתכולים שבמקום הרביעי, בעוד לקבוצה של פפ גווארדיולה משחק חסר. לראשונה מאז הצטרף למועדון, נדמה שארסן ונגר לא יסיים בטופ 4.

"יהיה קשה להגיע לרביעייה הראשונה", הודה ונגר. "פפ אמר שטופ 4 באנגליה זה כמו גביע, אז יהיה קשה, אבל נילחם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להפסיק להפסיד, השני הוא לבנות את הביטחון שלנו מחדש והשלישי הוא לנצח את ווסטהאם ביום רביעי. התחלנו את המשחק בלחץ גדול, שיחקנו ללא משמעת, תחת לחץ".

ונגר נשאל על השמועות שקושרות אותו לפריס סן ז'רמן והשיב: "לא היה לי שום קשר איתם". על המחאה שהתקיימה נגדו פעם נוספת ביציעים ומחוץ לאצטדיון אמר המנג'ר: "אני לא מודע למה שקורה מחוץ לאצטדיון, מה שחשוב זה מה שקורה על כר הדשא. הקהל היה יוצא מהכלל. אני מקצוען וגיליתי מחויבות גדולה למועדון בעבר, אני אוהב את המועדון הזה. אני לא יודע כמה זמן עוד אהיה פה, אקבל החלטה בקרוב".

דני וולבק הוסיף: "הראינו אופי גדול בצורה בה התאוששנו. כמובן שבשלב הזה של העונה, זה לא מספיק עבורנו. אנחנו רוצים לטפס בטבלה, איבדנו שתי נקודות".

עוד בנושא:

אנגליה: ארסנל ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-2:2

המחאה נגד ארסן ונגר נמשכת

היו גם עימותים בין האוהדים

ועוד סרטון מהמחאה

בצד השני, סיכם פפ גווארדיולה: "שיחקנו באצטדיון קשה. אחרי השער הראשון שכחנו לשחק. לא רצינו את הכדור, ונגד ארסנל זה מסבך את המשחק. כשיאיא טורה נכנס זה השתפר, החמצנו הרבה מצבים קלים, אבל גם יצרנו הרבה מצבים. נזדקק לזמן כדי לשנות את המנטליות של כולם. צריך לשחק טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully