וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה נערכת לחצי גמר הגביע: "אוהד שישמיע קריאות גזעניות עלול להיעצר"

לאחר כניסת השוטרים ליציע במשחקה של בית"ר ירושלים מול מכבי חיפה, המשטרה תתגבר כוחות בחצי הגמר מול מכבי תל אביב באותו אצטדיון. 380 שוטרים "יוציאו את מי שיחרוג מכללי ההתנהגות הראויים"

שוטרים במשחק של בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
השוטרים שוב יהיו במוקד/אדריאן הרבשטיין

משטרת ישראל הודיעה הערב (ראשון) כי תתגבר את כוחותיה גם במשחק חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי בין בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב באצטדיון בחיפה, ותציב 380 שוטרים ושוטרות. בהודעה נכתב: "בתיאום בין משטרת ישראל להתאחדות לכדורגל, סוכם כי כל אוהד שישמיע קריאות גזעניות ו/או יחרוג מכללי ההתנהגות הראויים במגרשים, יוצא לאלתר מהאצטדיון ועלול להיעצר".

כזכור, אתמול התקיימה שיחה בין השר לביטחון פנים גלעד ארדן לבין אלי טביב בנושא הקריאות הגזעניות. ארדן ביקש לבדוק את הסוגיה וכאשר הבעלים של בית"ר הגיע לאצטדיון, מפקד כוח המשטרה במקום בישר לו ש-70 שוטרים יהיו צמודים ליציעי בית"ר ירושלים וישלפו אוהדים החוצה, כולל בשיר "הנה, היא עולה - הקבוצה הגזענית של המדינה" אשר מבחינת המשטרה הוגדר כהפרעה לסדר הציבורי.

מסיבת העיתונאים של שתי הקבוצות לקראת חצי הגמר תיערך ביום שלישי (10:30) בתא ההכבוד באצטדיון רמת גן, בהשתתפות שני המאמנים והקפטנים. מסיבת העיתונאים של חצי הגמר הראשון בין בני יהודה להפועל רמת גן תיערך כבר מחר (14:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully