וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גם בפורטוגל ישבו לליטו וידיגאל על הראש

2.4.2017 / 18:00

ג'ורדי קרויף על ספסל מכבי תל אביב? מתברר כי בארוקה, המנהל הספורטיבי שהוא גם בנו של הנשיא, ישב לצד וידיגאל וכך נהוג גם בגדולות של פורטוגל. בניון ושוינפלד עשויים לפתוח בחצי הגמר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הדומיננטיות של ג'ורדי קרויף על הקווים במכבי תל אביב מפתיעה רבים כאן, אך עבור המאמן ליטו וידיגאל לא מדובר בעניין חדש. במשחק העונה בטרנר הגיעו שחקנים בכמה מקרים כדי לקבל ממנו הוראות, למרות נוכחות של המאמן, שאף טען בראיונות לאחר ההפסד 1:0 להפועל באר שבע כי העניין לא מפריע לו.

מתברר כי הנוהג הזה, לפיו מנהל ספורטיבי נוכח על הספסל, מקובל מאוד בפורטוגל. בארוקה, למשל, מי שהחזיק בתפקיד היה ז'ואל פיניו, בנו של נשיא המועדון קרלוס, והוא ישב בקביעות לצד וידיגאל ונהג להתעמת עם השופטים. גם רוי קוסטה, שחקן העבר של נבחרת פורטוגל והמנהל הספורטיבי של בנפיקה כיום, נמצא באופן קבוע על הספסל לצד המאמן רוי ויטוריה.

עוד בנושא

רועי ריינשרייבר: "דסה הודה? חבל שאנחנו לא מקליטים את השחקנים"
וידיגאל תלוי בגביע. קרויף מכחיש שהוא מתערב למאמן בעבודתו

שחקני מכבי תל אביב יוסי בניון, אייל גולסה. יוסי ציפקיס
מועמד לפתוח. בניון עם גולסה/יוסי ציפקיס

יוסי בניון וארון שוינפלד מועמדים לפתוח בהרכב מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים ביום רביעי. הבוקר (ראשון) ערכה הקבוצה את האימון שאחרי ההפסד להפועל באר שבע אמש וכל מי ששיחק משחק מלא, ערך רק אימון שחרור. בניון ושוינפלד קיימו אימון רגיל עם יתר השחקנים שלא שיחקו או שנכנסו רק כמחליפים ובמכבי תל אביב מספרים שהמאמן ליטו וידיגאל עשוי ללכת עם שניהם לקראת המשחק שהפך להיות אולי הכי חשוב של מכבי תל אביב העונה.

בניון היה מרכיב מרכזי בהתאוששות של מכבי תל אביב אחרי עידן שוטה ארבלדזה. הוא הירבה לשחק אצל ג'ורדי קרויף, אבל באחרונה הוא ממעט לקבל דקות אצל וידיגאל. בטרנר התחמם בניון לאורך מרבית דקות המשחק, אך לא שולב אבל המאמן הפורטוגלי חושב עליו ברצינות לקראת חצי הגמר אחרי שאוסקר סקאריונה וטל בן חיים החלוץ אכזבו. גם שוינפלד נספר ברצינות לקראת החצי במקום וידאר קיארטנסון שסגר משחק נוסף בלי להבקיע וכמעט בלי להיות דומיננטי. התחושה במכבי היא שקיארטנסון יצא קצת מפוקוס, כך שאולי ישיבה על הספסל תועיל לו מה עוד ששוינפלד נראה טוב באימונים. יש לציין כי עדיין מדובר רק בהתלבטות של הפורטוגלי וכי הוא עשוי גם לחזור להרכב הרגיל איתו ניצח את כל המשחקים שלו כאשר ברק יצחקי בפנים במקום סקאריונה וייגור פיליפנקה עולה ב-11 בשל הפציעה של איתן טיבי.

בעניין אחר, נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס נחת בארץ בסוף השבוע וצפה במשחק בבאר שבע. הוא אמור להישאר גם למשחק ביום רביעי ולקיים מספר פגישות עם גורמים במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully