וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק 1:1 ליובנטוס בנאפולי, היגואין התקבל בבוז צורם

האקס שב לסאן פאולו והתקבל בזעם, אך הפרנטופי לא הצליחו לקזז את הפער מהפסגה. חדירה (7) כבש בסיומו של מהלך מבריק, המשיק (60) איזן בשער מופלא. טעות קשה לדונארומה מול ב-1:1 של מילאן

רויטרס

המחזור ה-30 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) כאשר במוקד: יובנטוס הגיעה לסאן פאולו נפרדה ב-1:1 מול נאפולי כאשר במוקד ניצב גונסאלו היגואין, שספג בוז צורם. היום נפתח עם המפגש בין טורינו לאודינזה, כששער מאוחר של אנדריאה בלוטי הציל את המארחת מהפסד ב-2:2 הדרמטי. מילאן לא הצליחה לנצח את האחרונה בטבלה פסקארה, אטלנטה הביסה 0:5 את גנואה בחוץ.

מארק האמשיק שחקן נאפולי. רויטרס
שער אדיר. המשיק/רויטרס

נאפולי - יובנטוס 1:1

שלושה ימים לפני המפגש בגומלין חצי גמר הגביע האיטליה, גונסאלו היגואין שב לראשונה לסן פאולו וספג בוז צורם מאוהדי הפרטנופי. ה'בוגד', על פי אוהדי נאפולי נאלץ להתמודד גם עם הקהל שהכין לו חבילת פסטה גדולה, זכר לבדיחות על משקלו של הארגנטינאי. היגואין, שהתקשה, חזה בסמי חדירה מבקיע שער מבריק אחרי שבע דקות, בזכות מסירה כפולה עם מיראלם פיאניץ'. ג'אנלואיג'י בופון עלה למקום השני בדירוג ההופעות בליגה האיטלקית, השתווה לחבייר זאנטי עם 615 הופעות והוא רחוק מפאולו מאלדיני (647 בפסגה). אולם השוער הוותיק נותר חסר אונים מול מארק המשיק. דריס מרטנס הפעלתן חתך את ההגנה של האורחת והסלובקי ירה בנגיעה לחיבורים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הפסטה שחיכתה להיגואין

מילאן מריו פשאליץ'. GettyImages
הציל את מילאן מהפסד מביך. פשאליץ'/GettyImages

פסקארה - מילאן 1:1

האורת הגיעה למשחק במומנטום נהדר אחרי שניצחה בארבעה מתוך חמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, אך גם זה לא עזר לה לצאת עם ניצחון חוץ מול נועלת הטבלה. גבריאל פאלטה כבש עצמי בדקה ה-12, לאחר שהחזיר כדור לג'אנלואיג'י דונארומה, אך השוער הצעיר פספס אותו וזה חדר לרשת. מריו פשאליץ' קבע שוויון בדקה ה-41 אחרי שניצל ערבובייה ברחבה.

גנואה - אטלנטה 5:0

הפסד שלישי ברציפות למארחת, ניצחון שני ברציפות לאורחת, שהביסה 0:3 במחזור הקודם את פסקארה. אלחנדרו גומס כיכב עם שלושער, גם אנדריאה קונטי ומתיאה קלדארה כבשו למנצחת, שמתקרבת לארבע הראשונות.

טורינו - אודינזה 2:2

שתי הקבוצות די סיימו את העניין שלהן בעונה הזו, אך אחרי שאדין דז'קו כבש צמד אתמול ועקף את בלוטי בפסגת כובשי השערים, חלוץ נבחרת איטליה הגיע למפגש הזה במטרה להשתוות שוב לבוסני והוא אכן עשה זאת, כשעל הדרך הוא הציל את קבוצתו מהפסד ביתי שני בלבד העונה. יאקוב יאנקטו (49) וסטיפה פריצה (68) היממו את טורינו עם 0:2 במחצית השנייה, אבל אמיליאנו מורטי צימק (70) ומי אם לא אנדראה בלוטי השווה בנגיחה חזקה מקרוב (83) והשתווה לדז'קו עם 23 שערי ליגה העונה.

תוצאות נוספות

פיורנטינה - בולוניה 0:1
לפיורנטינה: חומה בבקאר (51).

קייבו - קרוטונה 2:1
לקייבו: סרג'יו פליסייר (57). לקרוטונה: ג'אנמרקו פרארי (51), דייגו פלצ'ינלי (82).

פאלרמו - קליארי 3:1
לפאלרמו: ג'אנקרלו גונזאלז (26). לקליארי: ארתור יוניטה (48, 88), מרקו בוריילו (58).

אנדראה בלוטי טורינו מול אודינזה. GettyImages
השתווה לדז'קו והציל את טורינו מהפסד. בלוטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully