וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תעלה הצעה לשנות את המתכונת הנוכחית של בתי הדין

2.4.2017 / 11:42

בקבוצה כועסים על כך שעונש הרדיוס מול בית"ר לא בוטל ומתכוונים להעלות את ההצעה לדיון בישיבת ההתאחדות, אבו יונס: "יש לי בטן מלאה על בתי הדין". אברהם פאס הושעה מהמשחק מול מכבי פתח תקוה

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. קובי אליהו
נגד בתי הדין. אבו יונס/קובי אליהו

הנהלת בני סכנין מתכוונת להעלות לדיון בישיבת ההתאחדות הקרובה וכן בישיבת מנהלת הצעה לשנות את המתכונת הנוכחית של בתי הדין וזאת לטענתם בשל קבעון מחשבתי של הדיינים ועונשים שאינם פותרים את הבעיות הקיימות. בסכנין זועמים על ההחלטה להשאיר את עונש הרדיוס מול בית"ר ירושלים על כנו ויו"ר המועדון מוחמד אבו יונס כבר הודיע לגורמים בהתאחדות שהוא מתכוון לבקש לדון בדבר הזה באופן מיידי כדי לשנות את המצב הקיים. אבו יונס אישר את הידיעה לוואלה! ספורט ואמר "אני עם בטן מלאה על בתי הדין".

אבו יונס הוסיף: "הדיינים לא מבינים בכלל מה המשמעויות של עונש רדיוס אז הם נותנים עונש בשלוף. הם מתמודדים עם האלימות באמצעות עונשים שלא עוזרים. במילא המצב הכספי שלנו קשה והם מקשים עוד יותר למרות שאנחנו נלחמים כל הזמן באלימות. אני אדרוש מההתאחדות לחשוב איך משנים את המצב הזה ולא נותנים לדיינים להמשיך לפגוע בקבוצות".

בעניין אחר, הבלם אברהם פאס הושעה מהמשחק הערב נגד מכבי פתח תקוה. לפי גורמים במועדון ההחלטה היא בשל טענה שביקש לצאת במשחק מול מכבי תל אביב בשל פציעה ולאחר מכן חזר לאימונים כרגיל. פאס טען שהרגיש רגישות בשריר ולא רצה לסכן את עצמו ולהחמיר את המצב אך בסכנין לא קיבלו את הטענה והשעו אותו. פאס לא קיבל הודעה על ההשעיה ורק ראה שהוא מחוץ לסגל. אבו יונס התייחס לענין ואמר "זה גם בגלל זה אבל גם בגלל שרוצים לתת גם לצעירים הזמדנות". מארון גנטוס יפתח במקומו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully