וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתון פולני טוען: נדיה קומנצ'י נאנסה ועונתה בידי ניקו צ'אושסקו

הסיפורים על ניצול מיני של המתעמלת האגדית בידי בנו של רודן רומניה, עלו פעם נוספת בסוף השבוע. לפני כמה שנים אמה של קומנצ'י סיפרה: "הוא שיחק בה כמו בצעצוע, הייתי תולה אותו"

נדיה קומנצ'י. AP
נדיה קומנצ'י כיום/AP

עיתון פולני פרסם בסוף השבוע כתבה בה נטען שהמתעמלת האגדית נדיה קומנצ'י, עונתה ונאנסה על ידי ניקו צ'אושסקו. זה הנדבך התורן במסגרת הפרסומים על מערכת היחסים שהייתה או לא הייתה בין קומנצ'י לבנו של הרודן ניקולאה צ'אושסקו - ששלט ברומניה בשנים 1974-1989.

הטענה הזו עלתה לא פעם בעבר. בין היתר, לפני כמה שנים, אמה של נדיה, אלכסנדרה קומנצ'י, טענה שצ'אושסקו ג'וניור אנס את בתה כשהיא הייתה בת 17 וסיפרה: "ניקו שיחק בנדיה כמו בצעצוע. כשאני מדמיינת את הייסורים שהיא עברה... הייתי תולה אותו וצופה בו מת".

קומנצ'י אמנם טענה בפני העיתון הפולני ש"פגשתי את משפחת צ'אושסקו רק פעם אחת", אבל ידוע שהייתה לה היכרות עמוקה על הבן ניקו. בכיר לשעבר בהתאחדות להתעמלות של רומניה כתב לפני כמה שנים ספר זכרונות בו טען שניקו היה שולח לקומנצ'י פרחים ומתנות ומזמין אותה למסעדות. גם טיבה של מערכת היחסים הזו כנראה לא יתברר לעולם.

קומנצ'י שערקה מרומניה לארה"ב זמן לא רב לפני המהפכה הרומנית היא זוכת חמש מדליות זהב אולימפיות והראשונה להשיג ציון מושלם 10 - אחת מגדולות ספורטאיות רומניה בכל הזמנים.

משפחת צ'אושסקו טייחה פשעים רבים של הבן ניקו לאורך השנים וכך סיפורים על מעשי אונס וניצול מיני נותרו בגדר שמועות. קומנצ'י מעולם לא אישרה שהיא נאנסה על ידיו. צ'אושסקו מת משחמת הכבד בשנת 1996, כשהיה בן 45 - שבע שנים אחרי שהוריו ניקולאה ואלנה הוצאו להורג.

ניקו צ'אושסקו. AP
סיפורים רבים על מעשי אונס וניצול מיני. צ'אושסקו במהלך המשפט שלו ב-1990/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully