וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: קרב עקיצות בין הסוכנים אבי נמני ודודו דהאן

דהאן התייחס להחלטה של ריינשרייבר במשחק העונה ("היה פנדל") ושלח עקיצה לאלי דסה, סוכנו אבי נמני הגיב. וגם: טקס החניכה המשפיל של ניק יאנג

צילום מסך

דודו דהאן נגד אלי דסה, אבי נמני הגיב

דודו דהאן, שייצג בעבר את אלי דסה, משוכנע שהמגן הימני של מכבי תל אביב הכשיל את מאור מליקסון ברחבה, והוסיף: "הוא לא מספיק טוב בשביל להיות לקוח שלי". הסוכנות של שחקן העבר אבי נמני, נימגרופ, הגיבה לכך: "אלי דסה הרוויח ביושר ובעבודה קשה מאוד את עמדת המגן הימני במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל. להטיל רפש ביכולותיו ולגמד את ערכו כשחקן אינה אומרת עליו מאום אלא על מטיל הרפש לבדו. יהירות ושחצנות אינה דרכנו, אנו נמשיך לכבד את כלל עמיתנו בענף. אוהבים אותך אלי וגאים לייצג אותך לאורך כל הדרך".

וכך השיב דודו דהאן לתגובה של נמני

טקס החניכה המשפיל של ניק יאנג

למעט מאוד ספורטאים יש את הזכות לשחק בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ה-NBA. מלבד כישרון, דרושה גם עבודה קשה, ואלו שמגיעים לליגה נחשבים לספורטאי על, מהמובילים בעולם. אלא שבדרך לשם, צריך לעבור לא מעט מכשולים, כמו שנת הרוקי למשל, במהלכה סופגים השחקנים לא מעט השפלות, החל מהגעה לאימונים עם תיק אוכל ועד אסיפת המגבות של השחקנים בתום האימון.

אלא שמסתבר שזה לא נגמר כאן. שחקן העבר, גילברט ארינאס, ששיחק במדי וושינגטון ב-2007, חשף תמונה מאותה שנה, עת בחרו שחקני הוויזארדס לחנוך את ניק יאנג, שנבחר במקום ה-16 בדראפט של אותה שנה. בתמונה נראה יאנג על מיטה כשהוא קשור מכף רגל ועד ראש, כשמסביבו כסף מזומן רב.

ניק יאנג. tmz, צילום מסך
יאנג במהלך טקס החניכה/צילום מסך, tmz

משפחת בוזגלו מתרחבת

"עמה יעמיק" מסתלבטים על אוהדי מכבי ה"בכיינים"

האופנוען שעלה בלהבות במהלך המירוץ

אסון כבד נמנע במירוץ הסופר בייק בזמן שהאופנוע של חאבייר פורס עלה בלהבות. פורס התעקש להישאר על האופנוע אך כמעט נשרף בעצמו וזינק אל הכביש. לכל המודאגים, לרוכב שלום.

קלטת הסקס שהולידה חגורת אליפות חדשה

סערת קלטת הסקס של פייג', כוכבת ה-WWE, מסרבת לדעוך. הלילה הודיעו ראשי הליגה על השקת חגורת אליפות חדשה, אם או בלי קשר לקלטת המדוברת, בה נראתה פייג' כשהיא מקיימת יחסים מעל חגורת האליפות הקודמת.

פייג' לוחמת WWE. טוויטר, צילום מסך
מחליפים חגורה בגללה? פייג'/צילום מסך, טוויטר

לאנס סטיבנסון השווה את עצמו למייקל ג'ורדן

לאנס סטיבנסון נדד בין קבוצות עד שלפני מספר ימים חזר לאינדיאנה פייסרס לקדנציה נוספת. כשנשאל על הקאמבק שלו הוא השווה את עצמו ללא אחר מאשר לכדורסלן הגדול מכולם.

העונש המקורי על הפסד בהתערבות

שני חברים התערבו על המשחק ב-NBA בין יוסטון לגולדן סטייט. המפסיד בהתערבות שילם על כך בגדול כפי שתוכלו לראות למטה.

שני שחקנים מאותה קבוצה הלכו מכות והורחקו

כזה דבר לא רואים כל יום. דני סוונסון וריצ'רד פורסטר מסט ג'ונסטון החלו להתקוטט ביניהם במהלך המשחק מול המילטון בליגה הסקוטית. העימות הזה יצר מהומה גדולה כשבסופו של דבר השניים גם הורחקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכות במגרש/מערכת וואלה!, צילום מסך

איסקו הצטרך למשחק עם החבר'ה בשכונה

ברצלונה B ניצחה 0:12, שחקן היריבה מירר בבכי בסיום המשחק

כוכב התיכונים זיון וויליאמס עם עוד דאנק אופייני

ההצגה של שווינשטייגר במדי שיקגו פייר

אחרי שז'וזה מוריניו ייבש אותו על הספסל במנצ'סטר יונייטד ובחלק מהמשחקים בכלל לא הכליל אותו בסגל, הקשר הגרמני ערך אתמול בכורה חלומית ב-MLS. מעבר לשער שכבש שוויני ב-2:2 מול מונטריאול, הגרמני כיכב במרכז השדה ואוהדי יונייטד כבר זימרו ברשתות החברתיות נגד מוריניו וההזנחה של השחקן שהיה כוכב בבאיירן מינכן עד שהגיע לאנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully