וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קלינגר צפוי לקבל הצעה להמשיך. כץ: "החרב עדיין על הצוואר"

2.4.2017 / 8:24

עמיר תורג'מן עדיין מועמד להגיע, אך יואב כץ לא פוסל להשאיר את המאמן על הקווים אם יסכים לכך. מהראן לאלה זעם על המאמן, חשש מפציעת ארבייטמן שסובב את הברך

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר עם מאיר בן מרגי. ג'יני
ימשיך כמאמן? קלינגר עם בן מרגי/ג'יני

שחקני הפועל חיפה חגגו אתמול (שבת) בסיום הניצחון 0:2 על עירוני קרית שמונה ואמרו כי הקבוצה הצליחה סוף סוף להישאר בליגה, אלא שמבחינת הנהלת הקבוצה, מתברר כי הפערים עדיין גדולים. "זה עוד לא נגמר, יש לנו מלחמת עולם נגד הפועל תל אביב בשבוע הבא", אמר הלילה בעלים יואב כץ "היה משחק הקרבה לא רגיל של השחקנים אבל הפועל תל אביב ניצחה ואנחנו עדיין עם החרב על הצוואר. עשינו כמה צעדים שעזרו, זה נכון, אבל עדיין לא נשארנו בליגה. למרות הניצחון אני אומר שלצערי קרית שמונה לא התאמצו יותר מדי במשחק הזה".

כץ יישב בקרוב עם דורון אוסידון לגבי מינוי המאמן לעונה הבאה. המועמדים המובילים הם עמיר תורג'מן ואריק בנאדו, אך אתמול עלתה אפשרות נוספת. על פי שיחות שקיים כץ עם מקורביו, קיימת אפשרות שניר קלינגר יקבל הצעה להמשיך על הקווים לצד יוסי דורה ומאיר בן מרגי במידה והקבוצה תראה טוב יותר עד תום העונה. "לא סגרנו אף מאמן, יש רק מועמדים. אם קלינגר ימשיך? אומרים 'מה שלא שבור, אל תתקן'. הם עובדים מצוין יחד. גם זו אפשרות, זה יכול לקרות", אמר יואב כץ.

לצד מחמאות שקיבל שלומי ארבייטמן על השער החמישי שכבש העונה, במועדון חוששים לאחר שהחלוץ סובב את הברך לפני שהוחלף. ארבייטמן סבל מחוסר מזל, כשספג מכה חזקה באחת משיניו. בסיום המשחק נראו פיט פלטהאוזן, מהראן לאלה ואושרי רואש מאוד לא מרוצים מהעובדה שלא פתחו ב-11. רואש גם לא שותף. "זה לא סוד שיש בעיות שצריך לפתור בחדר ההלבשה, אבל צריך להבין – יש מאמן והוא קובע. ניר לקח החלטות מקצועיות, לא השעה אף אחד ולא ניסה להזיק לאף אחד. הוא ניצח, אז כנראה שההחלטות היו נכונות", אמרו במועדון. ארבייטמן, קפילוטו ופלטאוזן יקבלו מכץ הצעה לעונה נוספת.

עוד בנושא:

0:2 להפועל חיפה על קרית שמונה בבכורה של קלינגר על הקווים
פיט פלטהאוזן השתולל לאחר ששמע כי הוא לא פותח בין הקורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully