וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחה והאיומים: כך נמנעה ירידת בית"ר ירושלים מהמגרש בחיפה

2.4.2017 / 8:34

המנהלת איחרה את המועד, ארדן התקשר, טביב התעקש והשוטרים חזרו ליציעים אחרי שנים. עכשיו נותר לראות האם מדובר בפתרון קבוע. וגם: הייסטר יפתח בגביע למרות שהוא לא כשיר לגמרי

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים עם שרון מימר. אדריאן הרבשטיין
גרם לארדן למצמץ ראשון. טביב מימין/אדריאן הרבשטיין

1. פתרון חד פעמי, או קבוע?

לאחר נתק של יומיים, ביום שישי אנשי מנהלת הליגה התחילו לנסות לסייע לאלי טביב על מנת שבית"ר ירושלים לא תרד מהדשא במשחק נגד מכבי חיפה, אך ללא הצלחה. ביום שבת טביב כבר היה בדרכו לאצטדיון כאשר קיבל טלפון מהשר גלעד ארדן. בין השניים התנהלה שיחה בת כ-40 דקות בה טביב חזר ואמר כי לא יתקיים משחק אם לא יוכנסו שוטרים ליציע. ארדן ביקש לבדוק את הסוגיה וכאשר טביב הגיע לאצטדיון, מפקד כוח המשטרה במקום בישר לו ש-70 שוטרים יהיו צמודים ליציעי בית"ר ירושלים וישלפו אוהדים החוצה, כולל בשיר "הנה היא עולה, הקבוצה הגזענית של המדינה" אשר מבחינת המשטרה הוגדר כהפרעה לסדר הציבורי. האם מדובר בפתרון חד פעמי? האם בכל משחק של בית"ר יהיו שוטרים בסמוך ליציע? נחכה ונראה.

השר לבטחון פנים גלעד ארדן במסיבת עיתונאים בנושא אי הפללת צרכני קנאביס בבימ"ש מחוזי תל אביב, 26 בינואר 2017. מגד גוזני
דאג לשוטרים. ארדן/מגד גוזני

2. "הייתה הכנה מוזרה למשחק, אבל זה לא תירוץ"

שרון מימר נראה מתוסכל במהלך המשחק שהפך בשלב מוקדם לרולטה של מצבים משני הצדדים שחקנים בקבוצה היו מאוכזבים ואמרו: "יכול להיות שלא כולם 'אכלו את הדשא' אבל הובלנו פעמיים, הגענו להרבה מצבים והיינו צריכים להראות אופי ולנצח. הייתה הכנה מוזרה למשחק תוך כדי איומי הירידה מהמגרש, אבל זה לא תירוץ. אנחנו חייבים להיראות הרבה יותר טוב ביום רביעי אם רוצים לעלות לגמר הגבע".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים מרסל הייסטר. יוסי ציפקיס
לא כשיר לחלוטין, אבל יפתח. הייסטר/יוסי ציפקיס

3. מרסל הייסטר יפתח ביום רביעי

ביום רביעי תחזור בית"ר לאצטדיון בחיפה כאשר מכבי תל אביב תבוא להילחם ככל הנראה על התואר האחרון שנשאר לה העונה. חן דילמוני שהורחק ייער (בבית"ר טענו כי הוא לא ביצע עבירה והאדום לא מוצדק). מרסל הייסטר עדיין אינו כשיר לחלוטין, אך צפוי לפתוח. בבית"ר רצו שהייסטר יכלל בסגל כבר אתמול והתכנית הייתה לשלבו לכמה דקות, אך הקרואטי-גרמני הרגיש שהוא לא מוכן. בעקבות הרחקת דילמוני להייסטר אין הרבה ברירות והוא יפתח ברביעי. דן מורי צפוי לחזור לשחק לצידו של חסוס רואדה במרכז ההגנה ואילו עידן ורד יחזור אחרי הרחקה.

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים חוגג. אדריאן הרבשטיין
לא היה אמור לשחק יותר מ-65 דקות. שכטר/אדריאן הרבשטיין

4. המחסור בחלוץ נוסף מתחיל לפגוע

בבית"ר ירושלים לא רצו שאיתי שכטר ישחק יותר מ-65 דקות, אבל התפתות המשחק שינתה את התכניות. בקבוצה מהבירה מרגישים היטב את המחסור בחלוץ נוסף בסגל. ז'והאן אודל אמנם נוסה בעמדה הזו, אבל אתמול לא נכלל בסגל אחרי שהתלונן על כאבים ביום שישי. הצרפתי נראה מתוסכל בגלל מיעוט הדקות שלו ונראה שגם לא התאמץ יותר מדי להיות כשיר להתמודדות אתמול. במשחק ביום רביעי מימר יהיה חייב למצוא פתרון לגיבוי לשכטר, במיוחד לאור העובדה שהמשחק עלול להיגרר להארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully