וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הניצחון הזה לא מפתיע אותי", מליקסון: "היה פנדל ב-100 אחוז"

1.4.2017 / 23:16

צהלה גדולה בטרנר: השחקנים רקדו לאחר הניצחון במשחק העונה, המאמן ניסה להרגיע: "הפלייאוף מאוד קשה, נצטרך להביא את טרנר גם למשחקי החוץ". הקשר: "דסה בעט לי ברגל, אין מה לטעות"

מאור מליקסון בן ביטון הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
מבינים שהכול תלוי רק בהם. שחקני הפועל באר שבע חוגגים בסיום/ברני ארדוב

הפועל באר שבע עשתה הערב (שבת) צעד סופר-משמעותי לעבר אליפות שנייה ברציפות, כשניצחה 0:1 את הטוענת לכתר מכבי תל אביב ופתחה פער של שש נקודות בפסגת ליגת העל, כשגם הפרש שערים של המוליכה טוב הרבה יותר. בן שהר הכריע עם פנדל די מפוקפק בדקה ה-22 ושמר על המבצר של טרנר עם משחק 32 ללא הפסד מאז חניכתו. שמונה מחזורים לסיום העונה, ורק באר שבע יכולה לגזול מעצמה את התואר. החגיגות הגדולות בסיום המשחק, כולל מעגל ענק של כל השחקנים ואנשי הצוות, סיפרו את הסיפור.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב במשחק העונה
לפני משחק העונה: טקס מרגש של הפועל באר שבע לכבוד לאנדרו סימיוני

ברק בכר שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
מרגיש כמה הבית משמעותי. ברק בכר/ברני ארדוב

המאמן ברק בכר סיכם: "עשינו ניצחון מאוד משמעותי, אי אפשר להתכחש לזה, אבל הדרך עוד ארוכה. אני אשמע קלישאתי, אבל יש עוד שמונה משחקים והפלייאוף מאוד קשה, יש לנו רצף של שלושה משחקי חוץ בקרוב. קרו כבר דברים בעבר, הכול יכול להיות בכדורגל, והתפקיד שלי ושל הצוות הוא לדאוג שזה לא יקרה. הניצחון הזה לא מפתיע אותי כי עברנו תהליך בתקופה האחרונה. יש הרבה אנרגיות, בעיקר בזכות האצטדיון והקהל הזה, אבל הבאנו הרבה דברים שעבדנו עליהם. כולם יודעים ומרגישים כמה הבית הזה משמעותי, החוכמה לעשות את זה גם בחוץ. נצטרך להביא את טרנר גם למשחקי החוץ".

מאור מליקסון: "היה פנדל ב-100 אחוז, הוא בעט לי ברגל והסתובב לי הקרסול. אין מה לטעות, היה פנדל. זה לא עוד ניצחון, לא חגגנו אליפות, היינו מאופקים. מכבי קבוצה מצוינת, היו לה הרבה דקות טובות, אבל יש עוד הרבה נקודות בקופה. אנחנו צריכים לשחק בחיפה, בטדי, להגיע לנתניה. אם נשחק כמו ששיחקנו היום, אנחנו יכולים לעשות את זה. גילינו הרבה תשוקה ומלחמה, הייתה אווירה מטורפת. רצינו מאוד לנצח ואני שמח שעשינו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully