וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "אנחנו עובדים כצוות, אבל אני לוקח לבד את ההחלטות"

1.4.2017 / 23:20

מאמן מכבי ת"א דיבר על חלוקת העבודה בינו לג'ורדי קרויף: "גם במשחקים בהם ניצחנו, אני קיבלתי את ההחלטות". על הסיכויים לזכות בתואר: "אם הייתי פה יותר זמן, אז היינו במקום הראשון"

ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפסד בכורה. וידיגאל/ברני ארדוב

תואר האליפות הולך ומתרחק ממכבי תל אביב: ליטו וידיגאל ושחקניו הפסידו הערב (שבת) 1:0 בחוץ להפועל באר שבע, שפתחה פער של שש נקודות בפסגה. הצהובים הגיעו למפגש הזה בכושר נהדר אחרי שבעה ניצחונות ליגה רצופים ועשרה ב-11 המשחקים האחרונים, אך דווקא במשחק הגדול והחשוב מכולם הצהובים נכנעו לפנדל של בן שהר (22) אחרי ספק הכשלה של דסה על מליקסון. ג'ורדי קרויף היה עצבני במהלך המשחק, כאשר בהפסקה בין המחציות הוא התווכח עם אליניב ברדה על הפנדל ולקראת הסיום הוא התלונן על מאבטחת שהסתירה לו את כר הדשא.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לבאר שבע, הפער בפסגה גדל לשש נקודות
שחקני הפועל באר שבע חגגו על הדשא, בכר: "הניצחון הזה לא מפתיע אותי"
ויטור חזר ובגדול, וידיגאל מאבד את השליטה: הטופ והפלופ

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא הצליח להכניע את ההגנה האדומה. קיארטנסון/ברני ארדוב

ליטו וידיגאל אמר בסיום: "חלום האליפות לא גמור, אנחנו לא חושבים קשה. לא נוותר. אחרי שאלך לחדר ההלבשה, זה מה שאגיד לשחקנים. נמשיך להילחם כדי לנצח בכל משחק עד סוף העונה. יהיה קשה לזכות באליפות, אבל חזרנו מפיגור 11 נקודות ויש עדיין עוד הרבה משחקים, אנחנו צריכים לעבוד קשה ולנצח. לא נפסיק להילחם ולעבוד קשה. יש לנו הרבה שחקנים, כולם חשובים מאוד. הדבר הכי חשוב הוא הקבוצה. שיחקנו טוב, לא כבשנו היום, אבל זה קורה.

על המעורבות הגדולה של ג'ורדי במהלך המשחק: "אני לוקח את ההחלטות לבד, אבל אנחנו עובדים כצוות. אני אחראי כאן. אף אחד לא מקבל החלטות, אני מקבל את ההחלטות כאן. אנחנו עובדים ביחד, כצוות, אבל אני כאן כדי לקבל את ההחלטות. גם במשחקים בהם ניצחנו, אני קיבלתי את ההחלטות. ברור שאני מאמין שאפשר לזכות באליפות. אם הייתי פה יותר זמן, אז היינו במקום הראשון. אני ממשיך להאמין והשחקנים לא יוותרו גם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully