וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב חתמה את הקמפיין האירופי עם הפסד נוסף

האלופה הישראלית נותרה ללא נקודות בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי, אחרי הפסד שישי - 36:31 לקולדינג הדנית בקופנהאגן. המאמן ג'וקיץ': "גאה מאוד בקבוצה על כל מה שעברנו"

ניבו לוי שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. ברני ארדוב
הוביל עם תשעה שערים. ניבו לוי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב סיימה הערב (שבת) את השתתפותה בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי, כשהפסידה גם במשחק השישי - 36:31 לקולדינג הדנית בקופנהאגן. הצהובים סיימו את החוויה האירופית ללא נקודות וכעת יתמקדו בפלייאוף של ליגת העל, כשביום שישי הקרוב יפתחו את שלב רבע הגמר עם משחק ביתי מול עירוני רחובות. עוד לפני כן, בשלישי, תארח למשחק השלמה את הפועל ראשון לציון.

המחצית הראשונה היתה צמודה בתחילתה. קולדינג עלתה ל-8:10, מכבי תל אביב הצליחה להשוות, אבל הדנים עלו ליתרון של שלושה שערים ובשנייה האחרונה של המחצית קבעה את יתרון השיא: 14:18. המארחים פתחו טוב יותר את המחצית השנייה ועלו ל-15:22, כשעד הסיום הם שמרו על היתרון בדרך לניצחון 31:36.

כבשו למכבי תל אביב: ניבו לוי 9, חן פומרנץ 8, נובאק בושקוביץ', דן נתן, גיל פומרנץ ועומר דבדה 3 כל אחד, יוסי אפו 2.

המאמן דרגאן ג'וקיץ' סיכם את הקמפיין האירופי: "מצד אחד אני מאוכזב שלא ניצלנו את ההזדמנות שלנו לשחק טוב יותר הערב, אבל מצד שני אני גאה מאוד בקבוצה על כל מה שעברנו ואיך שהצלחנו להתמודד ב-16 האחרונות באירופה ובליגה. זה היה ניסיון מעולה והשקעה לעתיד של הכדוריד הישראלי ואני מוצא הרבה מהשחקנים שלנו כשחקני העתיד של ישראל. ניסינו לייצג בצורה הטובה ביותר את הכדוריד הישראלי ובשביל יותר מזה, צריך סגל רחב יותר, יותר זרים ולצבור עוד ניסיון. מכבי היא המובילה בכדוריד הישראלי, הראתה שזה אפשרי להתמודד ברמות האלה ואני מקווה שזה יהיה סימן ומוטיבציה לעוד מועדונים להגיע להישגים האלה ויותר. עשינו כמה דברים יפים, אבל זה לא סוף העונה ואנחנו ממשיכים במירוץ שלנו ועוברים להתמקד בליגה. אין זמן למנוחה, אבל בשביל זה נלחמנו ואחרי שכל המסכים יורדים אנחנו צריכים לזכור את התקופה הזו, כאחת החשובות והמהנות בחיינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully