וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "יכולנו לכבוש עוד שלישייה, בשביל כדורגל כזה קונים כרטיס"

1.4.2017 / 21:37

מאמן מכבי חיפה חגג את ה-2:3 על בית"ר: "אין ספק שזה המשחק הכי טוב שלנו מאז שהגעתי". רוקאבציה: "זה היה משחק מיוחד עבורי, אוהב את בית"ר. מימר: "היה משחק מהנה לקהל, לא למאמנים"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יוסי אלטר

מכבי חיפה גברה הערב (שבת) 2:3 על בית"ר ירושלים במשחק מרתק והחזירה לעצמה מעט מהכבוד שאבד אחרי התבוסה מול הפועל באר שבע במחזור הקודם. עוואד ורוקאביציה (צמד) כבשו ומחקו שערי יתרון של חן עזרא ואיתי שכטר מנגד.

עוד בנושא:

מכבי חיפה ניצחה 2:3 את בית"ר ירושלים, צמד לרוקאביציה

שחקני מכבי חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

גיא לוזון היה מרוצה בסיום: "אין ספק שזה המשחק הכי טוב שלנו מאז שהגעתי. כל השבוע עבדנו ודיברנו והדגמנו והסברנו שפריסה יותר נכונה מבחינה התקפית תעזור לנו להביא את עצמנו לידי ביטוי. לכל שחקן היו היום אופציות מסירה טובות, יכולנו לכבוש עוד שלישייה לפחות. בשביל כדורגל כזה קונים כרטיס. אני רוצה שנשתפר, שניצור מצבי הבקעה, שנהיה דינמיים. מאבקי המיקום ואירופה לא מטרידים אותי בינתיים".

על רוקאביציה: "אם אתה מאמין בשחקן מסוים, אז גם בתקופות פחות טובות צריך להיות איתו. זו הדרך היחידה, כי אם המאמן גם יירד עליו זה יגמור לו את הביטחון".

ניקיטה רוקאביציה, שכבש צמד מול קבוצתו בעונה שעברה: "אני אוהב את בית"ר, זה היה משחק מיוחד עבורי. חשוב היה לי לתת להם כבוד ולכן לא חגגתי. אני חושב שהיה משחק טוב לכולם אצלנו, אבל יש עוד מקום לשיפור. הייתה לי תקופה קשה, סבלתי מפציעות. גיא לוזון מנסה לתת לנו ביטחון כדי שנשתפר".

שרון מימר אמר: "היה משחק טוב, לצערי הם ניצלו יותר את המצבים שלהם. היה משחק מהנה לקהל, פחות למאמנים. נצטרך לחזור להיות קבוצה חזקה גם מבחינה הגנתית. לא שיחקנו מבולגן, אבל לא עשינו סגירות נכונות וחיפה הביכו אותנו כמה פעמים. נצטרך לעבוד על זה ולתקן את זה. כל מה שקרה לפני כן זה לא תירוץ, אני שמח שהקהל עודד אותנו, הוא החלק הכי חשוב במועדון וברגע שנהיה ביחד, נוכל להביא את הקבוצה למקומות יפים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully