וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן השתולל לאחר ששמע כי הוא לא פותח

1.4.2017 / 20:24

השוער ההולנדי הגיב בזעם להחלטה של ניר קלינגר להשאירו על הספסל, גורם במועדון: "הוא היה ממש נסער והופתע מהמהלך של ניר". גם מהראן לאלה כעס. קלינגר: "עשיתי רק החלטות מקצועיות"

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. ג'יני
האווירה לא רגועה. ניר קלינגר/ג'יני

הפועל חיפה אמנם ניצחה הערב (שבת) 0:2 את עירוני קרית שמונה בחוץ, לראשונה מאז פברואר 2011, וקטעה רצף כישלונות בבכורה המחודשת של ניר קלינגר על הקווים, אבל גם שלוש הנקודות לא הרגיעו את האווירה במועדון. לפני המשחק השתולל השוער פיט פלטהאוזן לאחר ששמע כי הוא לא פותח. בקבוצה סיפרו כי כעס נורא על ההחלטה, עליה ידע ממש לפני המשחק. גורם במועדון אמר: "הוא היה ממש נסער והופתע מהמהלך של ניר". גם מהראן לאלה ירד כעוס היישר לחדר ההלבשה בסיום וזכה לביקורת מניר קלינגר.

על המשחק אמר קלינגר: "בשביל רגעים כאלה שווה לחזור לדשא. הייתה מחויבות טובה. אולי לא הדרך הכי יפה, אבל כשהחרב על הצוואר צריך לנצח ולא להסתבך וזה מה שעשינו היום. עשינו את זה בצורה ראויה. לפעמים למישהו אחר קשה לעשות את מה שאני יכול, בעמדה שלי, אבל כשמגיעים לרגע האמת צריך להרגיש את הקבוצה, את הניסיון. עשיתי רק החלטות מקצועיות, בלי שום עניינים אחרים. עשינו צעד שמרגיע את המערכת, שמפיג לחץ, המערכת היתה קצת בסחרור ומה שעשיתי השבוע היה להרגיע את האווירה, להתחיל מההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully