וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן זכתה בגביע הליגה עם 1:4 מרשים על מונאקו

האלופה שמרה על התואר בו זכתה גם בשלוש השנים הקודמות: דראקסלר, די מריה וקבאני (צמד) כבשו בגמר בליון, למאר רק השווה זמנית. ליגה: תיקו למארסיי, ליל ניצחה 0:1 בבאסטיה

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. AP
כבש צמדים גם בגמרים של 2014 ו-2015. אדינסון קבאני/AP

הליגה הצרפתית פינתה הערב (שבת) את הבמה לטובת גמר גביע הליגה, בו פריס סן ז'רמן הביסה 1:4 את מונאקו וחגגה זכייה רביעית ברציפות (הראשונה בצרפת שעושה זאת) ושביעית בסך הכול. בליגה: מארסיי הסתפקה ב-1:1 ביתי מול דיז'ון וליל סיבכה את באסטיה עם 0:1 בחוץ.

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן (משמאל) מאחוריו אדינסון קבאני. רויטרס
שני בישולים ושער. אנחל די מריה חוגג/רויטרס

מונאקו - פריס סן ז'רמן 4:1

האלופה שמרה על הגביע בו זכתה גם בשלוש השנים הקודמות והניפה אותו בפעם השביעית, הערב, לשם שינוי, בפארק אולימפיק בליון. מונאקו, שזכתה בגביע הליגה רק ב-2003 ומוליכה את טבלת הליגה, שוב החזיקה לא מעט בכדור למרות היעדרותם של פאביניו ורדאמל פלקאו, אך הציגה הגנה איומה שנפרצה בקלות על ידי פריס סן ז'רמן. כבר בדקה הרביעית נותרו שלושה שחקנים מול השוער, ואנחל די מריה בישל ליוליאן דראקסלר שער קל. ג'יבריל סידיבה הכין לתומא למאר שהבקיע שוויון יפהפה בדקה ה-27, אך אחרי החמצה כפולה של אדינסון קבאני, דראקסלר החזיר לדי מריה אסיסט בדקה ה-44 והארגנטינאי הוריד את פ.ס.ז' ליתרון בהפסקה. תשע דקות בתוך המחצית השנייה, קבאני סגר עניין עם בעיטת יעף אחרי מסירת פאלש של מרקו וראטי. האורוגוואי הוסיף עוד החמצה נדירה, אך בדקה ה-90 השלים צמד עם עוד גול יפה, אחרי הכנה של די מריה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תומא למאר שחקן מונאקו חוגג שער. רויטרס
שער יפה, אבל לא מספיק. תומא למאר/רויטרס
יוליאן דראקסלר שחקן פריס סן ז'רמן (משמאל) חוגג שער. רויטרס
שער מהיר. יוליאן דראקסלר/רויטרס

מארסיי - דיז'ון 1:1

דימיטרי פאייה הציל את מארסיי מהפסד עם שער נפלא בכדור חופשי בדקה ה-48. זה הספיק רק לנקודה אחרי שגרגורי סרטיץ' כבש שער עצמי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. מארסיי במקום החמישי, דיז'ון מעל הקו האדום.

באסטיה - ליל 1:0

הקהל בקורסיקה הניף שלט הודיה ("כאן אנחנו סוגדים לך") לאדר, חלוץ ליל שכבש את שער הניצחון של פורטוגל בגמר היורו מול צרפת, אבל בסופו של דבר כבר היו פחות מחויכים. ניקולא דה פרוויל הכריע בדקה ה-48 והותיר את באסטיה מתחת לקו האדום, ארבע נקודות מחוף מבטחים.

שחקני פריס סן ז'רמן עם גביע הליגה. AP
בפוזה הקבועה. שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים/AP

הקמע של פ.ס.ז' שיתף פעולה עם הקמע של מונאקו: זו התוצאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully