וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ארדן הסכים להכניס שוטרים ליציע, בית"ר ירושלים לא תרד מכר הדשא

1.4.2017 / 18:55

לאחר שיחה בין השר לביטחון פנים לבעלים אלי טביב, הוסכם ש-70 שוטרים ייכנסו ליציע של הצהובים-שחורים מול מכבי חיפה וברגע שאוהד ישמיע קריאות גזעניות הוא יורחק מהאצטדיון

שחקני מכבי חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

איומו של אלי טביב להוריד את שחקני בית"ר ירושלים מהמגרש במקרה של קריאות גזעניות במשחק החוץ מול מכבי חיפה הערב (שבת), התפוגג בעקבות התערבות השר לביטחון פנים גלעד ארדן.

לאחר שיחה שהתקיימה אחר הצהריים בין ארדן לטביב, נעתר השר להירתם למאבק בגזענות ופעל לכניסתם של כ-70 שוטרים ליציעים. ברגע שתישמע קריאה גזענית מצד אחד האוהדים "יישלף" אותו אוהד מחוץ לתחום האצטדיון, מה שיאפשר למעשה את קיומו התקין של המשחק.

מבית"ר ירושלים נמסר: "המועדון מבקש להודות גם למפקד מחוז חיפה עמוס יעקב. דבר נוסף וחשוב לא פחות, ידוע לנו על פעולות רבות ומאומצות בקרב כל אוהדי בית"ר ירושלים (הכוללות את כל האירגונים), על מנת להפחית את גובה הלהבות והקריאות הגזעניות ביציעי אוהדי בית"ר".

כזכור, אתמול אמר טביב לרדיו ירושלים: "חושש? אני מאמין שאם הקומץ ימשיך עם השירים והמשטרה לא תעשה כלום נרד מהדשא. אני מתכוון להיות בדשא ולא ביציע, להיות מאוד קרוב למצב בו אם יהיו קריאות נוריד את השחקנים. את שלושת השלבים לא מיישמים כאן ולא אני צריך לטפל בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully