וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי: "גונסאלו היגואין הוא רק עוד יריב עבורי"

מאמן נאפולי דיבר לקראת המפגש מול חלוץ הקבוצה לשעבר ויובנטוס: "אני חייב לו הרבה ואכפת לי ממנו מאוד, אבל אני מרוכז אך ורק במשחק". אלגרי: "מקווה שתהיה אווירה ספורטיבית" (א', 21:45)

גונסאלו היגואין יובנטוס חוגג. רויטרס
חוזר לנאפולי. היגואין/רויטרס

המחזור ה-30 בסרייה A יימשך מחר (ראשון) עם המשחק המסקרן בין נאפולי ליובנטוס (21:45). אמנם מאבק האליפות נראה די סגור כשהגברת הזקנה מובילה בשמונה נקודות על פני רומא השנייה ערב המחזור ו-10 מעל נאפולי, אבל מה שיעמוד במוקד זו חזרתו של גונסאלו היגואין לעיר ולקבוצה בה שיחק עד הקיץ האחרון עד שעבר ליובה תמורת 90 מיליון יורו.

מאמן נאפולי מאוריציו סארי אמר: "אני לא מתעניין באווירה ואיך היא תהיה, אכפת לי מהיגואין ואני חייב לו הרבה, אבל מחר הוא רק עוד יריב עבורי. מעולם לא אמרתי שנגרום להיגואין שיהיה לו יום רע מאוד בסן פאולו, אנחנו רוצים לעשות את החיים קשים מאוד ליובנטוס. אני מרוכז רק במשחק, במפגש הקודם מול נאפולי הרגשתי שהוא שם רק כשהוא היה מטר ממני. הוא יודע את דעתי עליו ואין לי שום דבר להוכיח. הוא יריב כמו כל השאר, אולי קצת יותר טוב".

מסימיליאנו אלגרי אמר: "כל השחקנים חזרו מפגרת הנבחרות, פאולו דיבאלה התאמן בנפרד מכל שאר השחקנים, גם מריו מנדז'וקיץ', רק לפני המשחק אדע אם הם כשירים. אני רוצה לאחל בריאות מלאה למרקו פיאצה, שהיה חסר מזל ונפצע בנבחרת. יובנטוס רגילה לשחק במשחקים האלה נגד יריבות שמרגישות שזה המשחק הגדול של השנה שלהן. אני מקווה שכולם ישמרו על משחק הגון ונוכל להראות שהכדורגל האיטלקי נכנס לעידן חדש של התנהגות ספורטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully