וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד גברה 0:3 על אלאבס

בנזמה (31), איסקו (85) ונאצ'ו (88) סידרו לזידאן פער מבטיח מברצלונה, אך הפציעה של וראן (10) שוב מדאיגה את אלופת אירופה. דייגו אלבס עצר פנדל מספר 21 ב-0:3 של ולנסיה על דפור

רויטרס

בווידאו: תקציר ה-0:3 של ריאל מדריד מול אלאבס

המחזור ה-30 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. המוליכה ריאל מדריד גברה 0:3 על דפורטיבו אלאבס, לפני המשחק של ברצלונה השנייה אצל גראנדה. עוד קודם לכן, בצל ההודעה על עזיבתו של מונצ'י, סביליה המשיכה לאכזב וסיימה ב-0:0 מול ספורטינג חיחון. ולנסיה הביסה 0:3 את דפורטיבו לה קורוניה.

תקציר: סביליה - חיחון 0:0. רויטרס
האכזבה נמשכת. ויטולו/רויטרס

ריאל מדריד - אלאבס 0:3

אחרי הפגרה שהגיעה בתזמון בעייתי עבור הבלאנקוס וללא סרחיו ראמוס, שקיבל מנוחה כמו קיילור נבאס, אלופת אירופה שמרה על הפסגה ופתחה את חודש אפריל העמוס בצורה חיובית. קארים בנזמה ניצל תרדמת בהגנה של האורחת ובזכות מסירה כפולה עם דניאל קרבחאל העניק לזינדין זידאן יתרון כבר בדקה ה-31. ריאל לחצה, אך החמצות של כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל גרמו לה לדפיקות לב במחצית השנייה. אדגר מנדס החמיץ משישה מטרים מצב נוח, גם דייברסון פספס ומשם המארחת שייטה לניצחון. איסקו הכפיל עם בעיטה מזווית קשה, נאצ'ו פרננדס הכפיל בנגיחה תוך שלוש דקות וריאל רשמה ניצחון שביעי מול אלאבס בשבעת המפגשים האחרונים ושוב עשתה זאת בסטייל. האורחת לא הבקיעה ארבעה משחקי חוץ בהן כבשה לפחות שער אחד.

דקה 1: המשחק יצא לדרך

דקה 10: חילוף ראשון של זידאן, וראן הפצוע פינה מקום לקרבחאל.

דקה 26: אחרי שליטה מצד הבלאנקוס, רונאלדו עבר בקלילות שני שחקנים בכנף השמאלית וחדר לרחבה. הבעיטה של הפורטוגלי נעצרה אצל פאצ'קו.

גול! דקה 31: בנזמה מצא באגף את קרבחאל, שהחזיר לצרפתי והוא ללא בעיה ירה מתוך הרחבה לפינה של פאצ'קו. שער תשיעי העונה לחלוץ בליגה, בזמן ששחקני אלאבס מחו על נבדל. 0:1 לריאל

דקה 45: בייל כמעט והכפיל לפני השריקה למחצית. דנילו פרץ בצורה נהדרת לעבר הרחבה, אך הוולשי ירה בנגיעה כדור שפספס את המסגרת.

דקה 55: דיירבסון נותר חופשי ברחבה בעקבות כיסוי רע של נאצ'ו, אך הנגיחה שלו לא הצליחה לאיים על קסיאה.

דקה 60: פספוס גדול של האורחת. כדור ארוך הגיע לאדגר מנדס, שירה בנגיחה משישה מטרים אבל לא הצליח לדייק.

גול! דקה 85: איסקו החזיר לזידאן עם שער. הקשר חדר לרחבה ומזווית קשה הימם את פאצ'קו. 0:2 לריאל מדריד

גול! דקה 88: בייל שיגר כדור חופשי חד לחיבורים, נ'אצו נותר חופשי ומקרוב נגח מול שער חשוף. 0:3 לריאל מדריד

שחקני ריאל מדריד קארים בנזמה, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ביצוע מופלא. בנזמה ורונאלדו/רויטרס

סביליה - ספורטינג חיחון 0:0

בצל ההודעה של אדריכל ההצלחות של השנים האחרונות מונצ'י על כך שיעזוב בסיום העונה, ואחרי הניצחון של אתלטיקו מדריד אתמול, סביליה קיוותה לנצח כדי לחזור למקום השלישי אך המשיכה לאכזב וסיימה משחק רביעי רצוף ללא ניצחון למרות שאירחה יריבה חלשה על הנייר. סביליה הפעילה מכבש על השער, בעיקר במחצית השנייה אבל פיצ'ו קוויאר שוער האורחים עמד בפרץ. סביליה איבדה את המקום השלישי בעקבות התיקו הזה, כאשר לאתלטיקו שניצחה אתמול יש הפרש שערים עדיף. חיחון השיגה נקודה שצימקה מעט את הפער ממנה ללגאנס שמעל הקו האדום לשש נקודות.

צפו בתקציר

דייגו אלבס שוער ולנסיה. GettyImages
מלך הפנדלים. דייגו אלבס/GettyImages

ולנסיה - דפורטיבו לה קורוניה 0:3

אחרי שלושה מפגשים רצופים בין הקבוצות שהסתיימו ב-1:1, השוויון נשבר עם ניצחון של העטלפים, שהתקדמו למקום ה-13 ותפסו מרחק ביטחון של 11 נקודות מהקו האדום. מלך הפנדלים דייגו אלבס עצר את הבעיטה ה-24 שלו מהנקודה הלבנה בספרד (מתוך 50 בעיטות - 24 נכנסו, אחת בקורה ואחת החטיאה את המסגרת) כשהפעם הקורבן היה פייסל פאז'ר כבר בדקה השמינית. 21 פנדלים הוא עצר בלה ליגה, חמישה מתוכם העונה. הבלם אסקיאל גאראי כבש מריבאונד בדקה ה-10, ראול אלבנטוסה הבקיע שער עצמי אחרי קרן בדקה ה-28 וז'ואאו קאנסלו חתם במבצע אישי בתוספת הזמן.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully