וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין שלח אגרוף לג'יימס הארדן: "הוא צבט אותי ולא בפעם הראשונה"

פורוורד גולדן סטייט צולם מכה את כוכב יוסטון בידו: "הוא עושה זאת לעתים קרובות, אז פשוט שלחתי אגרוף לכף ידו". אירווינג דחף את אנדרסון: "ראיתי שהוא פגע בלברון, הייתי חייב להגן על אחי"

שחקן יוסטון ג'יימס הארדן מול שחקן גולדן סטייט איאן קלארק. רויטרס
אוהב לצבוט? הארדן מול קלארק/רויטרס

איך יודעים שהפלייאוף מתקרב? האגרסיביות ב-NBA עולה מדרגה. הלילה (בין שישי לשבת) נערכו 11 משחקים כולל כמה מסקרנים, ומסתבר שגם אלימים במיוחד. גולדן סטייט הצליחה לנצח את יוסטון, במשחק שבו היה מעורב, באופן לא מפתיע במיוחד, דריימונד גרין, בסוג של תקרית אלימה. במהלך המשחק נראה גרין מכה באגרופו את כוכב הרוקטס, ג'יימס הארדן, הסובל מפגיעה ביד.

"הוא צבט אותי, אז פשוט נתתי לו אגרוף בכף ידו", אמר גרין בסיום. "הוא עושה זאת לעתים קרובות, זו לא הייתה הפעם הראשונה בכלל". "חשבתי שהרגשתי מכת אגרוף, אבל אין לי מושג מה השופט ראה ומה לא", אמר הארדן בנושא.

עוד בנושא

קליבלנד חזרה לנצח, גולדן סטייט גברה על יוסטון, טריפל דאבל לווסטברוק בהפסד לספרס
נפילת מתח: האם קליבלנד מסוגלת להתאושש מהמשבר בדיוק בזמן?

שחקן פילדלפיה ג'סטין אנדרסון מול שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. AP
קיירי בא לעזרת חבר. לברון ואנדרסון/AP

אלא שלא רק במשחק בין הווריירס לרוקטס נרשמה תקרית אלימה. במהלך הניצחון של קליבלנד על פילדלפיה, שהגיע אחרי שלושה הפסדים רצופים של הקאבס, דחף ג'סטין אנדרסון את לברון ג'יימס מאחור, כשבהתקפה לאחר מכן החליט קיירי אירווינג להתנקם. הוא רץ, התנגש בו מאחור ודחף אותו אל מחוץ לתחומי המגרש. "ראיתי את ג'סטין פוגע בלברון, בכוונה או לא. אמרתי לעצמי שאני חייב לעשות משהו, להגן על אחי. בזמן האחרון הרבה אנשים מנסים לפגוע בלברון וזה חייב להיות סוף הסיפור". "הוא הגן עליי, זו אחווה של אחים", אמר לברון. "לא ניתן לאף אחד לפגוע באחד מאיתנו".

"קיירי הוא הגן על חברו לקבוצה", אמר אנדרסון. "אני חושב שהוא ראה את לברון צונח לקרקע. הוא נפל, אף על פי שזה היה מוזר, כי לברון בחור גדול. לא חשבתי שהוא ייפול מהמכה. זו בכלל לא הייתה עבירה מלוכלכת, מבחינתי היינו צריכים להמשיך כאילו לא קרה שום דבר".

בשל ההפסדים, שחקני קליבלנד נפגשו לשיחה ללא המאמן טיירון לו, שדווקא מרוצה מכל הסיפור. "החבר'ה דיברו ביניהם. הייתה שיחה טובה ממה שהבנתי, וכעת הגיע הזמן לשחק. דיברנו מספיק בשבועיים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully