וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינל פור המכללות יוצא לדרך, סנסציית ענק נרשמה אצל הנשים

סגנית האלופה נורת' קרוליינה תפגוש את אורגון (3:49, ערוץ 50). גונזאגה החזקה מול סאות' קרוליינה (1:09, ערוץ 50). בנות קונטיקט הפסידו אחרי 111 ניצחונות מסל על הבאזר. צפו ברגעי ההכרעה

קבוצת הנשים של מיסיסיפי סטייט בולדוגס חוגגת. AP
בנות מיסיסיפי סטייט חוגגות את הסנסציה הגדולה/AP

פיינל פור טורניר המכללות, שנערך השנה באריזונה, ייצא הלילה (בין שבת לראשון) לדרך עם שלב חצי הגמר אליו הגיעו שלוש קבוצות שמחפשות היסטוריה ועוד קבוצה אחת לה דווקא יש היסטוריה עשירה.

המשחק הראשון יפגיש בין גונזאגה, שעלתה מהמקום הראשון במערב לבין סאות' קרוליינה, שעשתה את כל הדרך מהמקום השביעי במזרח (1:09, ערוץ 50). הבולדוגס, שנראים לאורך הטורניר כמו הקבוצה הכי טובה בו, עצרו באליט אייט את סיפור הסינדרלנה של זאבייר ועלו לראשונה בתולדותיהם לפיינל פור. אלא שעבור הגיימקוקס הסנסציוניים, שהעיפו בדרך לפיינל פור את המדורגות 2, 3 ו-4 באזור שלהם, מדובר בפעם הראשונה מאז 1973 בה הם מנצחים משחק בטורניר וכעת, הם חולמים בגדול.

המשחק השני של הלילה (3:49, ערוץ 50), יפגיש בין סגנית האלופה המכהנת נורת' קרוליינה המנוסה, שדורגה 1 באזור הדרום וזכתה בעברה בחמש אליפויות, האחרונה שבהן ב-2009 לבין אורגון (3 במידווסט), שזכתה באליפות הראשונה בתולדות הטורניר (1939) ולא הייתה בפיינל פור מאז. הטאר הילס, שלפני שנה חטפו סל על הבאזר בגמר מול וילאנובה, מחפשים חוויה מתקנת. אצל הדאקס אפשר למצוא את הישראלי רומן סורקין, שלא ממש זכה לדקות בטורניר השנה.

*** עם כל הכבוד לטורניר הגברים, כל ארצות הברית מדברת הבוקר דווקא על טורניר הנשים, שם התחוללה סנסציית ענק בחצי הגמר, כאשר סל של מורגן וויליאם על הבאזר בהארכה קבע 64:66 מדהים למיסיסיפי סטייט על קונטיקט, שספגה הפסד ראשון אחרי לא פחות מ-111 ניצחונות, הרצף הארוך בתולדות הספורט האמריקאי. יוקון, אלופת ארבע השנים האחרונות, הגיעה כמובן פייבוריטית לזכייה קלילה גם הפעם, זאת לאחר שלא הפסידה כמעט שנתיים וחצי אף משחק, אבל הבנות ממיסיסיפי סטייט הדהימו וייפגשו בקרב על התואר בליל ראשון את סאות' קרוליינה (ניצחה 53:62 את סטנפורד), שכעת חולמת להשלים דאבל בגברים ובנשים.

צפו בסל הניצחון והחגיגה שאחריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully