וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסות לחו"ל בזול: המדריך לחיפוש נכון

2.4.2017 / 7:16

איך לבחור יעד, מתי הכי משתלם לטוס והאם טיסה ישירה זולה בהכרח מקונקשן? לקראת החג קיבצנו עבורכם כמה טיפים איכותיים לחיפוש הטיסה המתאימה במחיר הנכון

שוק חג מולד בוינה, דצמבר 2016. רויטרס
כדי להגיע לווינה לא חייבים לטוס דווקא לווינה/רויטרס

לכולנו ברור בעידן טיסות החסך שהיום אפשר כבר לטוס בזול. יעדים שפעם היו בלתי מושגים מבחינת תקציב הפכו פתאום לנגישים והחגיגה גדולה. מצד שני, לא מעט פעמים אנחנו מתאכזבים לגלות שבפרק הזמן שרצינו המחירים לא כל כך אטרקטיביים.

אז מה עושים? פנינו לצוות של skyscanner.co.il/' target='_blank'>Skyscanner.co.il, אתר המתמחה באיתור טיסות זולות, כדי שיתנו לנו כמה דגשים וטיפים. את האפליקציות של skyscanner, kayak, Alice ואחרות אפשר להוריד גם לטלפון הנייד ולבדוק מחירים בכל זמן. באמצעות כלי החיפוש החכמים ניתן אפשר לאתר את הטיסות החסכוניות ביותר ותמיד למצוא את המבצעים הטובים ביותר, גם עבור בתי מלון.

לוח הטיסות המעוכבות בנתב"ג. מאי 2014 לייב. יותם רונן
לאן טסים היום? לאן שרוצים!/יותם רונן

להיות גמישים

אם אתם לא מאלה שחייבים לטוס לחופשה משפחתית בליל הסדר, באוגוסט או בראש השנה – יש לכם מזל. אם תאריכי הטיסה שלכם גמישים, מחוץ לעונה, ולא אכפת לכם להתעורר לטיסה מוקדמת או להגיע לטיסת לילה, הסיכוי שלכם למצוא טיסה זולה מוכפל. אגב, גם בפסח עצמו הבא עלינו לטובה תוכלו לטוס במחיר שווה לכל נפש אם תשמרו על ראש פתוח.

יניב שולדנפרי, מנכ"ל "אליס", אחד ממנועי החיפוש המובילים היום בישראל: "גמישות בתאריכים וגם לפעמים ביעדים יכולה להוזיל את החופשה בעשרות ואף מאות דולרים. נסו להסתכל על הטווח הרחב ביותר של תאריכים שאתם יכולים לקחת בהם חופש מהעבודה, ולחפש את החופשה במחיר האטרקטיבי ביותר".

הנה דוגמה למציאת המחירים הזולים ביותר בחודש.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחרו את היעדים הזולים

אם אתם רק רוצים לטוס ולא אכפת לכם לאן, בחרו בשדה היעד "Everywhere". בתאריכי הטיסה בחרו ב"Cheapest Month" ומנוע החיפוש יציג בפניכם את היעדים הזולים ביותר לפי התאריכים הזולים ביותר. כמובן שאפשר להכניס תאריך ספציפי שבו אתם מתכננים לטוס ולמצוא את היעדים הזולים ביותר לתאריך הרלוונטי. לפעמים היעדים הפופולריים פחות הם המפתיעים והמהנים ביותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגדירו התראות מחיר

המחירים משתנים לטובה ולרעה ככל שמתקרבים לתאריך המבוקש. אם אתם לא בטוחים בקשר לטיסה, ניתן להגדיר את היעד והתאריך המבוקש וליצור התראה שתקבלו בכל פעם שהמחיר ישתנה, למעלה או למטה. בחרו את היעד, בחרו תאריכים והקליקו על Get Price Alerts. הוסיפו את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם – ואתם מסודרים. בכל פעם שהמחיר משתנה – תקבלו הודעה למייל ובכותרת יופיע האם המחיר עלה או ירד. למשל, כבר עכשיו צרו התראה לחופשה בראש השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמינו טיסת הלוך-חזור - בנפרד

לפני עידן הלואו-קוסט היינו חייבים להזמין כרטיס הלוך-חזור ביחד. הזמנת טיסה בכיוון אחד הייתה יכולה להיות יקרה יותר מטיסה לחו"ל שגם מחזירה אותנו הביתה בסוף החופשה. כיום זה לא תמיד המצב ולפעמים הזמנת טיסות בנפרד יכולה להוזיל את העלות הכוללת. חקרו, השוו וחפשו האם בתאריך וביעד שלכם יותר משתלם לעשות הזמנה אחת לשתי הטיסות, או שדווקא שתי הזמנות נפרדות יחסכו לכם עוד קצת כסף.

חברות תעופה ריינאייר איזיג'ט. ShutterStock
אפשר לקחת חברה אחת בכיוון אחד וחברה אחרת בשני/ShutterStock

אמרו כן לנחיתות ביניים

ההיגיון אומר שטיסה ישירה אמורה להיות הזולה ביותר, אבל פעמים רבות המציאות לא מתיישרת עם ההיגיון. ישנם יעדים שדווקא עצירה של כמה שעות בתחנת ביניים תוביל לחיסכון ניכר בנסיעה, לפעמים המחיר נחתך אפילו בחצי. בנוסף לזה, טיסות לילה וטיסות בוקר מוקדמות יכולות להיות זולות עוד יותר.

מטוס של חברת פגסוס הטורקית. ShutterStock
חברת פגסוס הטורקית מתמחה ביעדי ביניים במחירים אטרקטיביים/ShutterStock

בדקו טיסות משדה תעופה סמוך

לא תמיד שדה התעופה הקרוב ביותר ליעד הוא הזול ביותר. לפעמים יש שדה מרוחק מעט יותר שיכול לחתוך את המחיר. למשל, מתכננים לטוס לווינה? בדקו אם טיסה לברטיסלבה זולה יותר ומשם קחו אוטובוס שיביא אתכם לעיר השטרודלים בתוך שעה בכ-10 יורו לכיוון. ישנם תאריכים שבהם פער המחירים בין הטיסות גבוה בהרבה ויש תאריכים שבהם מחיר הנסיעה מקזז את הפער. לכן הדבר החכם ביותר הוא להשוות, להשוות ולהשוות.

העיר ברטיסלבה מהתצפית מעל המסעדה המעוצבת כחלליל. דור לוטן,
אפשר להגיע לכאן ולנסוע שעה לווינה. ברטיסלבה/דור לוטן

טיילו קל

המצב שבו כרטיס הטיסה כולל מזוודה והושבה, שלא לדבר על ארוחה, הופך לנדיר יותר ויותר. הכי זול לטייל ללא שליחת כבודה לבטן המטוס. תכננו היטב מה אתם הולכים ללבוש ולהכניס את הכול לכבודת היד שלכם. אמנם זה לא רלוונטי לחופשה של שבועיים-שלושה, אבל תמיד אפשר לכבס ביעד. בדקו מה מדיניות הכבודה של החברה שבה אתם טסים: יש חברות שלא מגבילות משקל, לעומת חברות שלא מאפשרות יותר מ-7 ק"ג. יש חברות שמאפשרות שני תיקים בכבודת היד. כשאתם משווים מחירים – השוו גם את התנאים. לפעמים המחיר הזול ביותר אינו כולל מזוודה והמחיר השני הטוב ביותר, שיקר בשקלים בודדים בלבד, כולל מזוודה וכאן החיסכון שלכם.

בחורה עם מזוודות. ShutterStock
אפשר להסתפק בכבודת יד/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully