וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי שוב סופג ביקורת, דיווח: באוסה יפוטר בימים הקרובים

גיסו של סימאונה תקף: "יש שחקן חשוב בסגל שמקיים דין ודברים עם המאמן לגבי מי צריך לשחק, זה בלתי נתפס". בהתאחדות מאסו בגישה של מאמן נבחרת ארגנטינה וסמפאולי המועמד הבכיר להחליפו

רויטרס

הסערה בנבחרת ארגנטינה לא נרגעת. אחרי עונשו של ליאונל מסי וההפסד בבוליביה, בתקשורת המקומית מדווחים היום (שישי) כי אלגרדו באוסה יפוטר בימים הקרובים. בהתאחדות הארגנטינאית לא מרוצים מהגישה הפאסיבית של המאמן כאשר חורחה סמפאולי סומן כמועמד המוביל להחליפו, בעיקר בשל סירובו של דייגו סימאונה לעבוד בנבחרת במקביל לתפקידו באתלטיקו מדריד.

עוד בנושא:

שבת בספרד: אתלטיקו מדריד אצל מלאגה, ויאריאל תמשיך לרדוף?
מנהל קבוצת DIS: "אהבתי את ניימאר, אבל הוא צריך לשבת בכלא"

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
עוד מתקפה. מסי/AP

ואם במאמן אתלטיקו מדריד עסקינן, גיסו של צ'ולו קרלוס דיבוס יצא למתקפה קשה. האחרון שימש כפיזיותרפיסט של הנבחרת בין השנים 2006-08 תחת אלפיו באסילה וכבר ביקר את הפרעוש בעבר, אולם הפעם נדמה שגם הביקורת הפכה לחריפה יותר: "ניימאר טוב יותר ממסי, זו עובדה. הוא לוקח את ברזיל על הכתפיים ולא מתעסק בשטויות".

"הסיטואציה כרגע בנבחרת היא שיש שחקן נורא חשוב בסגל, שמקיים דין ודברים עם המאמן לגבי מי צריך לשחק ומי יכלל בסגל. זה בלתי נתפס", סיפר דבוס והוסיף: "יש לפחות שבעה שחקנים שנמצאים מעבר לשיא. חבייר מסצ'ראנו ומסי מצהירים ומדברים, אבל בפועל לא קורה שום דבר. הם לא מספקים את הסחורה, למנהיג של הנבחרת צריכה להיות אישיות כמו דייגו מראדונה. החולצה הזו מייצגת את כל הארגנטינאים וחשוב שהשחקנים יבינו את זה. דייגו יצא להגנתו של מסי וזה נחמד, הוא לא טועה, אבל משהו חייב להשתנות שם".

רק בקיץ האחרון דיבוס היה אחד המבקרים החריפים ביותר של הפרעוש, וחלק מהפרשנים בארגנטינה טענו כי סימאונה ישמח לאמן את הנבחרת, בהיעדרו של מסי. חזרתו של כוכב ברצלונה טרפה את הקלפים והובילה למינויו של באוסה כאשר סמפאולי, שנחשב לאחד המעריצים הגדולים ביותר של כוכב ברצלונה, עשוי להוביל לרוח חדשה, בייחוד אחרי ההודעה על עזיבתו של מונצ'י את סביליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן נבחרת ארגנטינה, אדגרדו באוסה. AP
בצרות. באוסה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully