וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: אוהדי הפועל באר שבע זועמים, לוזון לשחקנים: "מי שמפחד שיבוא אליי"

הקהל של האלופה רותח על ההחלטה לא לאפשר שימוש במנואלה במשחק העונה ובמשרד העבודה והרווחה הגיבו בתקיפות. מאמן מכבי חיפה עם מסר לקראת בית"ר, גולסה עשוי לקבל דקות. חזיזים בוולפסון

ברני ארדוב

משחקי המחזור

הפלייאוף התחתון

הפועל תל אביב - בני יהודה (שבת, 18:00, ספורט 2)

עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה (שבת, 18:00, ערוץ 58)

הפועל כפר סבא - הפועל רעננה (ראשון, 20:15, ספורט 1)

מ.ס. אשדוד - הפועל אשקלון (שני, 20:30, ספורט 1)

הפלייאוף העליון

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים (שבת, 19:30, ספורט 1)

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (שבת, 21:10, ערוץ 5)

בני סכנין - מכבי פתח תקוה (ראשון, 19:00, ערוץ 58)

16:38, מכבי חיפה: משחק הוקרה לזכר אוהד הקבוצה שון כרמלי ז"ל

16:31, הרכב משוער הפועל תל אביב: אריאל הרוש, אייל משומר, אוראל דגני, אדי גוטליב, גל שיש, אביחי ידין, חסן אבו זייד, מוטי ברשצקי, ג'ון ציבויקה, עמרי אלטמן, טוטו תמוז.

הרכב משוער בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, טל כחילה, איציק עזוז, שון גולדברג, רועי גורדנה, אנטוניו מרשיץ', יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, אלון תורג'מן, נריוס ולאסקיס (עמית גולדשטיין).

15:26, הרכב משוער הפועל חיפה: הרכב משוער, הפועל חיפה: פיט פלטאהוזן; דור מלול, ניסו קפילוטו, אושרי רואש, חיים מגרלשווילי; לירן סרדל, דור פרץ, מקסים פלקושצ'נקו, עדן בן בסט, חנן ממן; מהראן לאלה (איציק יצחקי).

15:00, הרכב משוער מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, ייגור פיליפנקה, שרן ייני, גל אלברמן, רובן מיקאל, דור מיכה, ברק יצחקי, טל בן חיים, וידאר קיארטנסון (יניב טוכמן).

14:55, הפועל באר שבע: אוהדי הקבוצה עדיין זועמים על משרד העבודה והרווחה על כך שאינו מאפשר את הפעלת המנואלה מול מכבי תל אביב. האוהדים פנו לראש העיר רוביק דנילוביץ' וראשי המועדון כדי לשנות את ההחלטה. במשרד העבודה והרווחה הגיבו: "מדובר במתקן המהווה סיכון הן עקב חסימת מעברים והן עקב העובדה שלצורך הפעלתו מבוצעות פעולות באופן בלתי מבוקר ובאמצעות אנשים שאינם בעלי הסמכה מוגדרת. הנשוא הוסבר לאחראים והוצעו חלופות שונות שיאפשרו את ההעפלה" (שלמה וייס).

14:50, הרכב משוער הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, אובידו הובאן, מיגל ויטור, שיר צדק, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, מאור מליקסון, אנתוני וואקמה, בן שהר (שלמה וייס) .

14:45, הרכב משוער עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נסאר, בר הילל, קאסיו פרננדס, אורן ביטון, עדן שמיר, אופיר קריאף, שלומי אזולאי, דידייה ברוסו, שלומי אזולאי, אחמד עאבד (שלמה וייס).

14:35, מכבי חיפה: גיא לוזון אמר לשחקנים: "צריך לצמצם פערים בין ההגנה להתקפה. אחרי המשחק האחרון אמרתי ששחקנים מפחדים לקבל את הכדור, אז מי שחושש ויבוא אליי. אני אוציא אותו מהמשחק. אני רוצה שנעשה לחץ ונשחק אגרסיבי. אנחנו באים לנצח, לשחק כדורגל חיובי" (איציק יצחקי).

14:08, הרכב משוער מכבי חיפה: עומרי גלזר; גארי קגלמאכר, דקל קינן, הולמאר אייולפסון, שי בן דוד; אניס אלושי, קמיל ואצק, יניב בריק, גילי ורמוט, ניקיטה רוקאביציה; מוחמד עוואד (איציק יצחקי).

14:23, הרכב משוער בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונט, דן מורי, חן דילמוני, דוד קלטינס, דן איינבינדר, אריק סאבו, יעקב בריהון, חן עזרא, איתי שכטר (אופיר סער).

12:45, בית"ר ירושלים: אלי טביב לרדיו ירושלים: "אהיה על הדשא במשחק, אם יהיו קריאות אוריד את השחקנים מהמגרש".

12:08, עירוני קרית שמונה: בר הילל הצעיר יקבל את ההזדמנות בהרכב, כאשר גם קאסיו פרננדס יחזור ל-11. מי שצפוי לרדת לספסל הוא שובל גוזלן. תומר קשטן שוחח עם השחקנים והסביר להם את הליקויים בהגנה לטעמו (שלמה וייס).

11:57, הפועל תל אביב: כ-50 אוהדים הגיעו הבוקר לדחוף את הקבוצה לקראת הדרבי הקטן מול בני יהודה, הניפו דגלים וזרקו חזיזים. אייל משומר ואביחי ידין ישובו לסגל מחר כשבן רייכרט ואור אוסטוינד ייעדרו. עדיין לא ברור אם קורצקי יחליט לפתוח עם ידין שלא שיחק כחודש במרכז המגרש או עם שי אליאס הצעיר (עמית גולדשטיין).

11:54, בני יהודה: בקבוצה אומנם עסוקים בחצי הגמר בשבוע הבא מול הפועל רמת גן, אך יודעים היטב כי ניצחון מול הפועל תל אביב עשוי להבטיח להם סופית את המקום בליגת העל: "הצרות של הפועל תל אביב לא מעניינות אותנו", אמרו בקבוצה והוסיפו: "רוצים להגיע לחצי הגמר במצב רוח טוב". ניסן יחזקאל צפוי לפתוח עם הרכב התקפי, ממנו ייעדרו אמיר עגייב ודולב חזיזה הפצועים (עמית גולדשטיין).


11:52, בית"ר ירושלים: נכון לאימון הבוקר השחקנים עדיין לא קיבלו הנחיות ברורות לגבי האפשרות של ירידה מכר הדשא מחר. במידה והחלטת אלי טביב תישאר בעינה, מי שצפויים לקבל את ההנחיות ולהוביל ירידה מהמגרש הם הקפטן דן איינבינדר ואיתי שכטר. לאחר יומיים בו כל צד התבצר בעמדתו, נראה כי במהלך היום צפויות להתקיים שיחות בין נציגי ההתאחדות ו\או מנהלת הליגה אל מול אלי טביב. מי שמנהל את השיחות ביומיים האחרונים הוא המנכ"ל משה דמאיו, אך נכון לעכשיו אין התקדמות. בצד המקצועי, עידן ורד ייעדר מחר בחיפה בשל הרחקה, בריהון או ישראל זגורי צפויים להחליפו (אופיר סער).

11:00, הפועל באר שבע: ברק בכר תרגל את אובידו הובאן כבלם שלישי והוא צפוי לפתוח עם שלושה בלמים. בנוסף תרגל מאמן האלופה מערך של שלושה קשרים, במקרה הזה רומני יעלה לקישור. גם מיגל ויטור אמור לפתוח לראשונה מאז סוף הסיבוב הראשון, ובהתקפה בן שהר מועדף נכון לעכשיו על פני אליניב ברדה (שלמה וייס).

9:23, הפועל חיפה: ניר קלינגר, לראשונה העונה על הקווים כמאמן ראשי, לא תרגל את ההרכב והודיע לשחקנים כי הוא יבחן היטב את רמת הדריכות שלהם באימון המסכם. המאמן שוחח עם יואב כץ, שביקש ממנו לעשות הכל כדי לנצח בקריית שמונה ובכך להימנע ממאבקי הירידה. "יש לחץ מסוים בקבוצה, אבל נצטרך לשים הכל בצד ולנצח. יש פער מסוים בין הגישה של המועדון לשחקנים בגישה. אנחנו בטוחים שנישאר בליגה", אמר אחד השחקנים (איציק יצחקי).

9:21, מכבי חיפה: גיא לוזון תרגל שלשום את דקל קינן ומארק ואליינטה במרכז ההגנה של מכבי חיפה, אולם אתמול חזר הבלם האיסלנדי הולמאר אייולפסון ויפתח בהרכב, כנראה על חשבון הספרדי. ההתלבטות של לוזון היא לגבי עמדת המגן השמאלי, בה תורגל סאן מנחם ובהמשך הוחלף בשי בן דוד, ובנוגע לעמדת החלוץ, שם מקבל אלירן עטר עדיפות. אניס אלושי, יניב בריק וקמיל ואצק מובטח, כשגילי ורמוט וניקיטה רוקאביציה, שעדין לא כבש שער שדה בליגה, ישחקו באגפים. שחקני הקבוצה מקווים שאוהדי בית"ר ימנעו מקריאות גזעניות שיובילו להפסקת המשחק. לוזון ביקש משחקני ההתקפה ליזום יותר, לקחת אחריות ולבקש יותר את הכדור (איציק יצחקי).

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. ברני ארדוב
ההפתעה של מכבי תל אביב? גולסה/ברני ארדוב

8:49, מכבי תל אביב: אתמול ערך ליטו וידיגאל לראשונה אימון בסגל מלא. וידאר קיארטנסון וייגור פיליפנקה שבו ממשחקי הנבחרות ואתמול באימון כבר תורגל הבלארוסי כבלם לצידו של טל בן חיים. קיארטנסון צפוי לפתוח בשפיץ על אף שארון שוינפלד זוכה להערכה במועדון ונושף בעורפו של האיסלנדי. שלישיית ההתקפה צפויה לכלול את קיארטנסון, טל בן חיים וברק יצחקי שנמצא בכושר הבקעה טוב. גם בקישור לא צפוי שינוי וגל אלברמן יפתח ביחד עם רובן מיקאל ודור מיכה.

אייל גולסה שב השבוע לאימונים מלאים והוא עשוי להיכלל בסגל למשחק ואחרי הרבה זמן גם לעלות מהספסל. בכלל, הקרב על מקום בסגל הוא עצום וספק אם לברזילאים רמון ומרסלו יהיה מקום על הספסל מחר. (יניב טוכמן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully