וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עוקבת גם אחרי יורגוס ברצוקאס, ביקורת על בגאצקיס

31.3.2017 / 7:08

פרט לשאראס (המועמד המועדף) ואנדראה טרינקיירי, גם המאמן היווני, שצפוי לעזוב את ברצלונה בתום העונה, על הכוונת. בקבוצה משוכנעים שלבגאצקיס יש חלק גדול בהפסדים, מקל: "יש בעיה במשחקים צמודים"

צילום מסך

בווידאו: משחק מקדים מסכמת את העונה האירופית

כנראה שאפילו סופה של העונה האירופית המסויטת של מכבי תל אביב יסתיים בטעם חמוץ. הצהובים, שכבר מזמן איבדו עניין במפעל הבכיר ביבשת, ספגו אמש (חמישי) את ההפסד ה-19 שלהם העונה ביורוליג, הפעם בחוץ מול ברצלונה (76:71).

בקבוצה מותחים לא מעט ביקורת על תפקודו של המאמן איינארס בגאצקיס ובמקביל נערכות שיחות רבות מאחורי הקלעים לגבי זהות המאמן שיאייש את התפקיד בעונה הבאה. כפי שפורסם, שאראס ואנדראה טרינקיירי מועמדים, אולם הגישושים לא פוסחים גם על מאמן ברצלונה יורגוס ברצוקאס, שצפוי לעזוב את תפקידו מיד בתום העונה. ברצוקאס בן ה-51, שזכה עם אולימפיאקוס ביורוליג בשנת 2013 ובעונה שעברה הצעיד את קובאן לעונה נהדרת שהסתיימה בהדחה בחצי גמר הפיינל פור, היה מועמד להתמנות למאמן הצהובים גם בקיץ שעבר, לפני שהחליט להיעתר להצעה של ברצלונה. למרות הרזומה המרשים, ברצוקאס לא הצליח לקחת את הקבוצה הקטלאנית למחוזות שפנטזה עליהם וגם היא, כמו מכבי תל אביב, סיימה את עונת היורוליג מוקדם מהצפוי.

עוד בנושא:

הפסד 19 ביורוליג: מכבי תל אביב נכנעה לברצלונה 76:71
עוד אמש: דרושפאקה ניצלה בעור שיניה עם 97:99 על באמברג
הערב ביורוליג: ריאל אצל פנרבחצ'ה, צסק"א אצל פנאתינייקוס

שחקני מכבי תל אביב סביב המאמן איינארס בגאצקיס. GettyImages
לבגאצקיס יש חלק משמעותי בהפסדים?/GettyImages

כאמור, ראשי הקבוצה לא חוסכים בביקורת על המאמן איינארס בגאצקיס וסבורים כי יש לו חלק נרחב בהפסדים, למרות שאמש עלה בסגל חסר למדי. מעמדו של המאמן חלש בקרב מקבלי ההחלטות. בשבוע האחרון, לאחר פציעתו של יוגב אוחיון, הוא ביקש להתחזק בגארד נוסף, אולם במכבי סבורים כי אם הקבוצה זקוקה לחיזוק דווקא בעמדות הפנים.

בגאצקיס ניתח אמש את ההפסד: "באנו בהרכב חסר מאוד בגלל בעיית הפציעות הקשה שלנו, בעיקר בעמדת הרכז, וחששתי שמשחק ההתקפה שלנו לא יעבוד. בהגנה היינו בסך הכל בסדר, אבל הפסדנו בעיקר בגלל החדירות של בארסה לסל. אני לא יכול לבוא בתלונות לשחקנים שלי, הסגל הקיים עשה את מירב המאמצים, נלחם חזק, היינו במשחק, אבל זה לא הספיק".

גל מקל, שהיה הרכז היחיד של הצהובים אמש וסיים עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים, הוסיף: "אנחנו מאוכזבים מאוד, הרגשנו שאפשר לעשות את זה והיינו כל כך קרובים בשניים-שלושה פוזשנים האחרונים. לצערי, כמו שקרה לנו הרבה פעמים העונה ביורוליג, אנחנו לא מצליחים לקחת את המשחקים הצמודים. פתחנו חלש מאוד ושילמנו על כך את המחיר כי נאלצנו לרדוף אחריהם כל המשחק. למרות הסגל הכל כך קצר, ראו שמאוד רצינו ונלחמנו. עכשיו צריך להגיע להרצליה ביום ראשון ולנצח במקום מאוד לא פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully