וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: פדרר שרד מותחן מול ברדיך, יפגוש בחצי הגמר את קיריוס

השוויצרי הציל שתי נקודות משחק בשובר השוויון של המערכה המכרעת וניצח 2:6, 6:3, 6:7 (6) ויפגוש את האוסטרלי, שגבר 4:6, 7:6, 3:6 על סשה זברב. נשים: ווזניאקי ויוהנה קונטה ייפגשו בגמר

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
כמעט בלתי עציר כרגע. פדרר/GettyImages

טורניר מיאמי נמשך הערב (חמישי) עם ניצחונו של רוג'ר פדרר על תומאש ברדיך ברבע גמר הגברים, וניצחונה של קרוליין ווזניאקי על קרולינה פלישקובה בחצי גמר הנשים. בהמשך הלילה ייערכו המפגשים בין סשה זברב לניק קיריוס ובין רפאל נדאל לפביו פוניני בגברים, והקרב על הכרטיס השני לגמר הנשים בין ונוס וויליאמס לג'ו קונטה.

גברים

רוג'ר פדרר (6 בעולם) נמצא בכושר פשוט נפלא, והערב (חמישי) המשיך ברצף הניצחונות שלו וגבר 2:6, 6:3, 6:7 (6) על תומאש ברדיך הצ'כי, בדרך לחצי הגמר במיאמי, שם יפגוש ניק קיריוס (16), שניצח 4:6, 7:6 (11:9), 3:6 את סשה זברב. השוויצרי הפסיד לאחרונה לברדיך לפני ארבע שנים, ומאז גבר עליו שמונה פעמים (כולל בדרך לזכייה באליפות אוסטרליה), אך הפעם זה לא היה קל בכלל.

אחרי שכל אחד ניצח מערכה (הראשונה שברדיך לוקח לפדרר אחרי שישה מפגשים בהם הפסיד על האפס), התייצבו השניים למערכה מכרעת. לאחר שכל צד השיג שבירה, פדרר פספס נקודת משחק, והצ'כי הצליח לגרור את המשחק לשובר שוויון. ברדיך כבר עלה ל-4:6, אך החמיץ שתי נקודות משחק, וראה את פדרר לוקח ארבע נקודות רצופות בדרך לניצחון מרשים נוסף.

הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי. רויטרס
בתקופה נהדרת. ווזניאקי/רויטרס

נשים

התקופה הנהדרת של קרוליין ווזניאקי המשיכה הערב כשהיא העפילה הערב (חמישי) לגמר טורניר מיאמי בפעם הראשונה בקריירה. מדובר בגמר שלישי שלה השנה, עם פתיחת שנה חלומית. הצ'כית גברה 5:7, 1:6 ו-1:6 מול קרולינה פלישקובה, החזירה לה על ההפסד הכואב בגמר טורניר דוחא.

ווזניאקי פתחה בצורה פושרת ובזבה שלוש נקודות בסט הפתיחה, אך הצליחה להציג שיפור משמעותי ועם שלושה ניצחונות בשלושת המשחקונים הראשונים היא הותירה את פלישקובה, שמדורגת שלישית, חסרת אונים בדרך להפסד כואב. הרצף של הדנית מאז 2017 הוא בלתי נתפס עם 12 ניצחונות מ-14 המפגשים האחרונים שלה. לעומתה, הצ'כית סיימה משחק מאכזב עם 46 שגיאות. בגמר היא תפגוש את יוהנה קונטה הבריטית (11), שגברה על ונוס וויליאמס 4:6, 5:7 תוך שעתיים ושש דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully