וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה אישרה: מונצ'י יעזוב את המועדון בסיום העונה

סוף עידן: אחרי 17 שנים באנדלוסיה, מחזיקת הליגה האירופית הודיעה רשמית על פרידה מ'המנהל הספורטיבי הטוב בעולם'. על פי כל הדיווחים מונצ'י יצטרף לרומא ויחתום על חוזהו בשלישי

one

בווידאו: סביליה נכנעת מול אתלטיקו מדריד

אחרי תקופה ארוכה בה שמו נקשר עם ברצלונה, ריאל מדריד ורומא, סביליה הודיעה הערב (חמישי) כי מונצ'י יעזוב את הקבוצה בסיום העונה. אחרי 17 שנים אצל מחזיקת הליגה האירופית ועם התואר 'המנהל הספורטיבי הטוב בעולם', הצדדים הגיעו להבנות וחוזהו של רמון רודריגס ורדחו (המכונה מונצ'י) יסתיים הקיץ. רק בעונה הקודמת דאגה סביליה להבטיח את עתידו של האיש החזק במועדון עם חוזה משודרג עד 2020, אולם נדמה כי ההצעה מצד רומא קסמה לספרדי הרבה יותר והוא יתחיל בפרויקט חדש בעיר הנצח החל מהעונה הבאה כאשר הוא צפוי לחתום ביום שלישי.

עוד בנושא:

מדני אלבס ועד רייס: עשר העסקאות הגדולות של המנהל הספורטיבי של סביליה

מונצ'י. AP
סוף עידן: מונצ'י/AP

ברומא עדיין לא אישרו כי מונצ'י יצטרף, אולם כל כלי התקשורת באיטליה ובספרד בטוחים כי הג'יאלורוסי הם היעד הבא. בחודש האחרון הוא סומן כמטרה הבאה של פלורנטינו פרס, אולם היחסים הקרובים עם זינדין זידאן מנעו מהלך מן הסוג הזה. גם פלרטוט מסוים עם ברצלונה, שכלל שיתוף פעולה עם חורחה סמפאולי בקאמפ נואו עמד על הפרק, אולם בקטלוניה ירדו מהמאמן הארגנטינאי וככל הנראה סללו את דרכו של מונצ'י לרומא, ששילמה את סעיף השחרור שלו (5 מיליון יורו) על פי הפרשנים בארץ המגף.

מונצ'י שיחק כל חייו בסביליה כשוער, וכשפרש בשנת 2000 מונה לתפקיד המנהל הספורטיבי של הקבוצה, שהייתה באותה העת בליגה השנייה. במהלך הקדנציה הוא זכה בחמישה גביעי אירופה ושני גביעים מקומיים. בתקופתו כמנהל המקצועי הוא חתום על הפיכתה של סביליה לאחד מהמועדונים המרוויחים באירופה עם עסקאות ענק כמו חוסה אנטוניו רייס, ז'וליו באפטיסטה, סרחיו ראמוס, דני אלבס, אלברו נגרדו, חסוס נבאס, אלברטו מורנו, קרלוס באקה, אלש וידאל ואיבן ראקיטיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully