וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הוד השרון השלימה 0:2 סנצסיוני על מטה אשר והעפילה לגמר

הישג ענק לקבוצה מהשרון, שגברה בביתה 2:3 על הדאבליסטית בארבע השנים האחרונות (25:17, 24:26, 22:25, 25:15, 12:15) אחרי למעלה משעתיים. תפגוש בגמר את המנצחת בין מכבי תל אביב להפועל כפר סבא

כיתוב – מכבי הוד השרון כדורעף. טוויטר, אתר רשמי
הישג ענק. שחקני הוד השרון חוגגים/אתר רשמי, טוויטר

סנסציה אדירה בליגת העל בכדורעף, יש שיאמרו סנסציית השנה בספורט הישראלי: מכבי הוד השרון גברה 2:3 על הפועל מטה אשר/עכו, השלימה 0:2 כנגד כל הסיכויים בסדרת חצי הגמר, והפכה לראשונה שמבטיחה את מקומה בגמר. הקבוצה הצנועה מהשרון, שסיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי בלבד, הדיחה את השליטה הבלתי מעורערת של הענף בשנים האחרונות, והדאבליסטית בארבע האחרונות, ותפגוש בסדרה על התואר את המנצחת בין מכבי תל אביב להפועל כפר סבא (0:1 לצהובים בסדרה, המשחק השני מחר).

האלופה, שהגיעה לראשונה העונה אחרי שני הפסדים רצופים (נכנעה למכבי תל אביב במחזור הסיום של העונה הסדירה), עלתה חדה וניצחה 17:25 את המערכה הראשונה, אך למארחת לא הייתה שום כוונה לוותר על ההזדמנות שנפלה בחלקה. היא יצאה מנצחת משתי המערכות הבאות, שתיהן צמודות מאוד, וניצחה 24:26 ו-22:25. דווקא המערכה הרביעית, בה הייתה יכולה לסגור עניין, הלכה יחסית בקלות למטה אשר (15:25), אך הוד השרון עשתה את העבודה במערכה המכרעת. המערכה הייתה צמודה מאוד ואף אחת מן הקבוצות לא הצליחה לברוח, עד מצב של 12:12, אז המארחת לחצה עד הדוושה, לקחה את שלוש הנקודות הבאות והשלימה את ההפתעה הענקית עם נקודה מכרעת של זיו גוטמן.

קווין פוייר הוביל את המנצחת עם 20 נקודות, פליפה מריאנו הסתפק הפעם ב-19 (אחרי 30 במשחק הראשון).

משחק כדורעף בין מכבי הוד השרון נגד הפועל מטה אשר עכו. עידן ויניצקי, מערכת וואלה! NEWS
מי היה מאמין?/מערכת וואלה! NEWS, עידן ויניצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully