וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום בלגרד ניצחה את קאזאן. בשבוע הבא: הקרב מול בלאט

עונת היורוליג עומדת להסתיים. הסרבים הביסו את הרוסים 65:83 וישחקו נגד דרושאפקה על הכרטיס האחרון לרבע הגמר. באסקוניה ניצחה את גלאטסראיי 80:103 בטורקיה. ריאל מדריד ראשונה

שחקן צסק"א מוסקבה, ארון ג'קסון. GettyImages
הפסד דרמטי. ארון ג'קסון/GettyImages

המחזור ה-29 ולפני האחרון של העונה הסדירה ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו עם חמישה משחקים. הכוכב האדום, שנאבקת על הכרטיס האחרון לפלייאוף מול דרושאפקה, ניצחה את קאזאן ותצא בשבוע הבא לטורקיה למשחק של להיות או לחדול. מאוחר יותר ריאל מדריד הבטיחה את המקום הראשון.

seperator

הכוכב האדום בלגרד - אוניקס קאזאן 65:83

הסרבים התגברו על רבע ראשון חלש בו קלעו 10 נקודות בלבד ורבע אחרון של 16:26 הבריח אותם לניצחון קל. בשבוע הבא דיאן ראדוניץ' והחבורה שלו ייצאו למשחק חוץ נגד דרושאפקה של דיוויד בלאט ושם תקבע העולה השמינית להצלבה. מילקו בייליצה הצטיין הערב עם 19 נקודות ב-19 דקות ומרקו גודוריץ' קלע 18. קית' לנגפורד סיים עם 16 אצל המפסידה.

גלאטסראיי - באסקוניה 103:80

ניצחון חשוב לבאסקים במסגרת המאבק שלהם לסיים את העונה במקום הרביעי וליהנות מיתרון ביתיות. מחצית ראשונה של 60 נקודות עשתה את העבודה עבור הקבוצה של אלפונסו אלונסו. קים טילי הוביל את הקלעים עם 20 נקודות ואילימאנה דיופ שלט בגבהים עם 18 נקודות ב-8 מ-10 מהשדה. אלכס טיוס וג'ון דיבלר קלעו 14 כל אחד אצל הטורקים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילימאנה דיופ, שחקן באסקוניה. GettyImages
18 נקודות ב-80 אחוז מהשדה. אילימאנה דיופ/GettyImages

פנאתינייקוס - צסק"א מוסקבה 78:85 (לאחר הארכה)

הדרמה באתונה הסתיימה עם ניצחון שני העונה של פנאתינייקוס על אלופת אירופה. 40 הדקות היו צמודות מאוד, היתרון עבר מצד לצד כמה פעמים והיתרון לא צמח ליותר מ-5 נקודות בשום שלב. ההארכה הייתה כולה של היוונים וצסק"א תסתפק במקום השני בתום העונה הסדירה.

ריאל מדריד - פנרבחצ'ה 56:61

הבלאנקוס השיגו נקמה ספורטיבית הטורקים אחרי ההפסד הדרמטי בסיבוב הקודם וכבונוס גם הבטיחו את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. סרחיו יול השליך 5 מ-15 מהשדה (כולל 3 מ-9 ל-3) וסיים עם 16 נקודות וגם 5 איבודים. רודי פרננדס קלע 11 והיה היחיד מלבד יול שקלע בספרות כפולות. בוגדן בוגדנוביץ' הוביל את פנר עם 15 נקודות, אבל זרק 3 מ-10 מחוץ לקשת.


משחק נוסף:

ז'לגיריס קובנה - מילאנו 88:84

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully