וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "דחיתי הצעות מהליגה האנגלית, אין לי תוכניות לעתיד"

מאמן נבחרת גאנה לשעבר סיפר: "מחכה לפרויקט הבא, הייתי שמח לקחת הפסקה מאימון נבחרות. ניסיתי לצרף את לבנדובסקי לווסטהאם ב-2011, היינו יכולים לקנות אותו ב-4 מיליון יורו"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
עדיין לא יודע מה יוליד יום. גרנט/AP

מאז ההדחה הכואבת בחצי גמר אליפות אפריקה וההודעה על סיום דרכו בנבחרת גאנה, אברהם גרנט ממתין להצעה הבאה. בזמן ששמו נקשר עם נבחרות אחרון, המאמן העניק היום (חמישי) ראיון לתקשורת הפולנית בו סיפר על התוכניות שלו לעתיד ותתפלאו - הן בכיוון נמצאות בכיוון אחד.

"הייתי שמח לקחת הפסקה מאימון נבחרות", פתח גרנט את הראיון לתקשורת הפולנית: "יש מספר מועדונים מהליגה האנגלית שגיששו אצלי, אבל דחיתי את ההצעות כי הן לא התאימו לי. אני מחכה לפרויקט הבא, ואין לי תוכניות מיוחדות לקראת העתיד".

המאמן חשף כי כשאימן בווסטהאם ניסה לצרף את רוברט לבנדובסקי ב-2011: "שמעתי עליו כשהוא שיחק בפולין ורציתי לצרף אותו. במועדון היו המומים ושאלו אותי 'מי זה הבחור הזה?', עכשיו כל העולם יודע מי זה לבנדובסקי. הוא החלוץ הכי טוב בעולם, לצערי אז ווסטהאם חסמו את ההעברה בגלל בעיות כלכליות. היינו יכולים לרכוש אותו תמורת 4 מיליון יורו. יש משהו בלבנדוסבקי שמתאים לכל ליגה, לכל סגנון ולכל קבוצה. הוא לא נופל מליאונל מסי, ניימאר וכריסטיאנו רונאלדו. אני חושב שהוא רק זקוק לתארים כדי לקבל את אותה הכרה. עברו כל כך הרבה שנים וזה מדהים לראות כמה הוא התקדם. אני בטוח שהוא קיבל תרומה משמעותית מפפ גווארדיולה, יורגן קלופ וגם העונה תחת קרלו אנצ'לוטי, שאוהב לשחק התקפי".

גרנט הוסיף: "הליגה הטובה ביותר בעולם לדעתי היא הליגה האנגלית, אבל הבעיה של הקבוצות האנגליות היא שהשחקנים הכי טובים משחקים בליגה הספרדית. אני בטוח שהסיכויים של באיירן מינכן לזכות העונה בליגת האלופות טובים, אבל מי שמאיימת עליה יותר מכולן היא ריאל מדריד".

על הנבחרת הפולנית היה למאמן הרבה מילים חמות: "אני חושב שהנבחרת יכולה לשאוב עידוד ממה שקרה לוויילס ביורו 2016. יש להם אפשרות ללכת קדימה ולהשיג דברים משמעותיים. לפני מספר שנים ההתאחדות הפולנית פנתה אליי, אבל זה יצא לפועל בגלל כל מיני סיבות. לפולין יש דור שחקנים מיוחד, אבל תור הזהב הקודם היה מרשים יותר רק כי הוא זכה בתארים. תראו מה מסי עושה בנבחרת ארגנטינה, אבל זה לא מספיק לאף אחד שם כי הוא לא הביא שום גביע".

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (שמאל) עם ארתורו וידאל. רויטרס
כמעט. לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully